sobota, 9 września 2017

Wrześniowe kwiaty

Cześć ;)
Witam Was wrześniowo :) Wracam na bloga po ponad tygodniowej nieobecności spowodowanej praktykami w szkole ;) Dodatkowo moje paznokcie nie są ostatnimi czasy w dobrej formie, jeden się złamał, a za nim w ślad poszły kolejne :( Dlatego też dzisiaj mani na króciutkich paznokciach ;)

Powiem szczerze, że od dłuższego czasu nie robiłam manicure na aż tak krótkich pazurkach i miałam spory problem z wymyśleniem zdobienia, które pasowałoby do ich rozmiaru. Ponad tydzień temu musiałam ściąć je na zero, ale nie mogłam wytrzymać z gołymi paznokciami, więc postanowiłam stworzyć mani z użyciem naklejek wodnych ;)

Naklejki są bardzo ładne i nie mam pojęcia dlaczego dopiero teraz ich użyłam!
Dodatkowo, pierwszy raz w życiu nie miałam problemu ze zmieszczeniem naklejki na paznokciu :D

Dwa pozostałe paznokcie pomalowałam lakierem od Wibo, 1coat manicure nr 15, a żeby nie było nudno dodałam też po złotym trójkątnym metalowym ćwieku ;)

Użyłam lakierów: Wibo 1coat manicure nr 15, Lovely Classic nr 25, który posłużył jako baza pod naklejki; oraz topu Wibo Iron Hard.


Jak Wam się podoba? Lubicie używać naklejek wodnych na krótkich czy raczej dłuższych paznokciach? ;)




44 komentarze:

  1. Hello,

    Oh, lovely !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro Twoje paznokcie nie sa w dobrej formie to zapraszam do siebie na post o wzmocnieniu :).
    Poza tym mani mi się bardzo podoba, bo ja uwielbiam naklejki i dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten top coat całkiem nieźle się błyszczy. Jestem mile zaskoczona. :)
    Paznokcie króciutkie, ale podobają mi się. Ja jak mam krótkie, to robię stemple, bo się mieszczą. :D
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) myślałam też nad stemplem, ale naklejki ostatecznie zwyciężyły :D

      Usuń
  4. Przepiękne są te kwiatki :) Cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne! Idealne na ten okres przejściowy lato/jesień, kwiatki przypominają jeszcze o upałach, ale ta malinowa czerwień mi kojarzy się już z chłodniejszymi dniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te naklejki! Kwiaty na jasnym tle zawsze się świetnie prezentują 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie fajnie to połączyłaś :) bardzo mi się podoba :) Szczególnie złoto w połączeniu z czerwienią, naklejki też ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne naklejki no i bardzo ładnie wyglądają nawet na tak krótkich pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, naklejki bardzo przypadły mi do gustu i chętnie użyję je ponownie ;)

      Usuń
  9. That's beautiful, I really like the combination you made! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. oj zgadzam się, naklejki są cudowne ;)

      Usuń
  11. Też mam teraz krótkie pazurki (jeden się złamał, więc resztę musiałam skrócić) :/ Uważam, że nawet na krótkich można zrobić coś fajnego. Śliczne zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) tak to już niestety jest z tymi pazurkami, jeden zawini, a reszta cierpi :( ale zgadzam się z Tobą, na krótkich też można stworzyć jakieś ciekawe mani :)

      Usuń
  12. The decals are so pretty with the red. It looks very feminine!

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem naklejki wodne ładnie się prezentują na długich jak i na krótkich paznokciach :) bardzo ładnie wyszedł Ci ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na połączenie kwiatów i ćwieków w jednym zdobieniu! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naklejki wodne bardzo lubię, a takie kwiatowe wzory ładnie wyglądają zarówno na krótkich jak i na długich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie naklejki. Sam lakier, który zaprezentowałaś też mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier ma cudowny kolorek, to prawda :)

      Usuń
  17. super te kwiaty :) ja za godzine ide na paznokcie i nie mam pojęcia co zrobić :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo krótkich paznokci zdobienie fajnie się prezentuję ;) Dobrze, że moje pazury się jako tako trzymają, bo przyzwyczaiłam się do dłuższych paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) też wolę dłuższe paznokcie, szkoda, że moje nie zawsze chcą współpracować tak, jak ja bym chciała :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)