niedziela, 13 sierpnia 2017

Szaro-pomarńczowy duet

Hej :)
Dzisiaj na blogu szybkie zdobienie, połączenie gradientu i stempla ;) Więcej czasu poświęciłam na wymyślenie kombinacji kolorystycznej oraz na wybranie wzorku niż na same wykonanie tego manicure ;) Połączyłam szarość z pomarańczowym, jak dla mnie ten duet to strzał w dziesiątkę :D

Jedynym ograniczeniem w wykonaniu tego manicure stała się płytka. Już kiedyś o niej pisałam na blogu w jednym z postów, jest na prawdę świetna, ma dużo ciekawych wzorków, ale nadających się tylko na krótkie paznokcie. Moje zmieściły się na styk :( Dodatkowo wzorek na małym paznokciu trochę się rozjechał, szkoda.

Gradient pod stemplem powstał z połączenia trzech lakierów, dwóch odcieni szarości oraz jednego pomarańczowego.

Użyłam: Eveline miniMAX nr 073, Golden Rose WOW! nr 06, Rimmel 60seconds 803 Man Overboard, Wibo Extreme Nails nr 34, topu Wibo Iron Hard oraz wspomnianej wcześniej płytki HK-04.

Lubicie takie połączenia kolorów na paznokciach? Czy raczej stawiacie na przybliżone odcienie? :)

24 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za pomarancza, ale u mnie to jest tak, ze mam juz zaplanowane mani na najblizsze 60 razy, ale gdy zaczynam malowac to zawsze cos mi nie pasuje i wykonuje paznokcie pol dnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne połączenie ;) Wygląda bardzo efektownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie wygląda :) Te kolorki świetnie się komponują i ślicznie wygląda całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ładnie wyszło choć chyba poprzednie mani bardziej mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt takiego połączenia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool design, the colours are so special and the pattern looks great, too!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne połączenie! Bardzo nie lubię płytek, które mają małe wzory, wolę z tymi ogromnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja mam to samo, wielkie wzorki to więcej możliwości :D

      Usuń
  8. Wyszło CI ślicznie, podoba mi się :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)