sobota, 5 sierpnia 2017

Gradient w towarzystwie motylków

Hej wszystkim ;)

Czymże jest lato bez kolorowych motyli? Zainspirowana tymi pięknymi stworzonkami postanowiłam stworzyć zdobienie z ich udziałem ;)
Swoją drogą ostatnio do mojego pokoju wleciał taki duży motyl, że przez chwilę byłam przekonana, że jest ptakiem, zwłaszcza, że dopiero, co się obudziłam :D
Już od jakiegoś czasu miałam ochotę na gradientowy manicure, tylko zawsze albo wpadałam na inny pomysł, albo nie wiedziałam z czym go połączyć. W końcu w mojej głowie zrodził się pomysł na gradient powstały z bieli i różu :)

Do mojego gradientu dodałam motylkowe naklejki wodne DS-071a.

Użyłam lakierów: Eveline miniMAX nr 253, Bell Moroccan Dream nr 05, Golden Rose WOW! nr 18 oraz topu Wibo Iron Hard.


Lubicie gradient na paznokciach? ;)

32 komentarze:

  1. Nie robiłam gradientu wieki!
    Bardzo fajne, letnie kolory, a motylki są urocze. ;)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam cierpliwosci do gradientu ostatnio :). Ale Twoje paznokcie ladnie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię gradient, ale ostatnio stawiam na szybsze i prostsze zdobienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem też nie mam do niego cierpliwości, ale dawno go nie robiłam, więc zmusiłam się :D

      Usuń
  4. Gradient zawsze wygląda super! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też zawsze urzeka, w jakiejkolwiek postaci :D

      Usuń
  5. I really like it with the little butterflies :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I like the cute butterflies and I think the gradient looks nice too!

    OdpowiedzUsuń
  7. często robię gradienty :) końcowy efekt zawsze wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)