środa, 2 sierpnia 2017

Głębia morza

Witajcie ;)

Jak mijają Wam wakacje? Mnie zdecydowanie za szybko :D Sierpień przywitał nas falą upału. Od kilku dni termometr pokazuje około 35st, ale czy narzekam? Zdecydowanie nie! Bardzo się cieszę, że w końcu jest ciepło, bo jeszcze kilka dni temu pogoda nie wskazywała na wakacje. Teraz przynajmniej wieczory są przyjemne, można wyjść i w spokoju nacieszyć się pięknem lata, a ja uwielbiam słuchać świerszczy i przyglądać się rozgwieżdżonemu niebu :)
A w dzisiejszym poście pokażę Wam moje najnowsze wakacyjne zdobienie ;) Wakacyjny wypoczynek nad morzem? Jak najbardziej na tak! ;)
Zdobienie wykonałam za pomocą pędzelka ;) Jest to moje pierwsze mani, które wykonałam z jego pomocą, bałam się, że nie wyjdzie tak jak planowałam :D Ale ostatecznie efekt końcowy mi się podoba :)
Na samym początku paznokcie pomalowałam na biało. Następnie gąbeczką nałożyłam kolory przedstawiające morze oraz piasek.

Potem namalowałam fale oraz dodałam wodzie zielonkawej kolorystyki (która swoją drogą na fotkach jest znikomo widoczna :P)

Następnym krokiem było namalowanie roślinek. A elementem wykończeniowym zostały białe perełki i złote metalowe ćwieki ;)

Do wykonania tego zdobienia użyłam lakierów: Rimmel by Rita Ora 860 Bestival Blue, Lovely Summer Beauties nr 2, Ladycode by Bell Quick-Dry nr 17, Eveline miniMAX nr 253, Golden Rose WOW! nr 94, top Wibo Iron Hard, Wibo 1coat Manicure nr 19, Wibo Seasonal Hits nr 05 oraz My Secret Glam&Shine 262 Dragonfly.


Lubicie morskie klimaty na paznokciach? :)


30 komentarzy:

  1. Fajne :) W Holandii kiepskie lato w tym roku - dużo deszczu i mimo że do plaży mam niedaleko, to jeszcze w tym roku nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) może pogoda jeszcze się poprawi, trzymam kciuki żeby tak się stało:) bo szkoda, jeśli do plaży blisko, a pogoda nie dopisuje ;)

      Usuń
  2. Przepięknie jak zawsze :) Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello,

    So lovely !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe mani ;) u mnie wczoraj było 39 stopni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oo to faktycznie gorąco :D

      Usuń
  5. Bardzo fajne! Ja też się cieszę z upałów! Wolę jak jest +35 niż ciągłe burze i deszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) to prawda, lepszy upał niż burza :D

      Usuń
  6. Całkiem fajny i ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ale misterna robota. Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wygląda Twoje morskie zdobienie! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. 35+ to dla mnie zdecydowana przesada, zwłaszcza, że po takich temperaturach burze bywają straszliwe. Co roku zamawiam słońce i 25 stopni i nigdy się nie spełnia ;)
    Mani wyszedł bardzo wakacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      racja, najlepszą opcją byłoby słonko i 25st, nie narzekałabym :D

      Usuń
  10. This is what I call perfect summer nails. I like each detail which makes it just perfect!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)