środa, 9 sierpnia 2017

Fioletowe kwiaty

Cześć ;)
Ostatnio polubiłam ręcznie malowane wzorki na paznokciach. To zasługa pędzelka, gdy wcześniej używałam tylko sondy, malowanie było uciążliwe i długotrwałe. Nie mówiąc już o tym, że sondą nie zawsze udaje mi się oddać to, co chcę zmalować :D
Tym razem postawiłam na kwiaty, lubię kwiatowy manicure, ten motyw chyba nigdy się nie nudzi ;)
Postanowiłam, że kwiaty powstaną na trzech paznokciach: kciuku, środkowym oraz serdecznym. Kolorem bazowym został jasnoszary Golden Rose WOW! nr 06. Swoją drogą bardzo podoba mi się ten odcień, nie wiem czemu tak rzadko go używam ;D

Kwiaty to połączenie kilku lakierów w odcieniach fioletu. Niektórych z nich nawet nie widać na pierwszy rzut oka, dopiero po dłuższym wpatrywaniu się ;) Na koniec zrobiłam białe i czarne kropeczki.

Listki wykonałam czarnym Wibo Extreme Nails nr 34, dodałam na nich białe kropeczki. Pozostałe dwa paznokcie pomalowałam lakierem Wibo Seasonal Hits nr 01.

Użyłam lakierów: Golden Rose WOW! nr 06 i 79, Goden Rose Color Expert nr 66 i 41, Eveline miniMAX nr 253 i 077, Wibo Seasonal Hits nr 01, Wibo Extreme Nails nr 34 oraz topu Wibo Iron Hard.


Lubicie ręcznie malowane wzorki na paznokciach? ;)

36 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądają :) Bardzo mi się podoba ten wzór w kwiaty :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) Też mam ten fiolet od Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kolor jest śliczny i jestem bardzo szczęśliwa, że go mam :D

      Usuń
  3. Uwielbiam malowane kwiaty na paznokciach: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdobienie ;) I przepięknie dobrane kolorki - bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały mix fioletów! Super zdobienie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ci wyszły, kolorystycznie też super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne! Kwiaty to chyba mój ulubiony motyw☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja też lubię motyw kwiatów, zawsze można coś wymyśleć :D

      Usuń
  8. Super 😊 ja jestem wielką fanką ręcznie malowanych zdobień, chociaż zawsze wymagają więcej czasu i skupienia 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oj tak, skupienie ponad wszystko :D

      Usuń
  9. Ja tak dawno już nie malowałam nic ręcznie, ale niedługo będę musiała , bo wybrałam sobie do recenzji pędzle z bps;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno powstanie jakieś świetne mani :)

      Usuń
  10. Ślicznie Kochana !! Przydałby CI się jeszcze cieńszy pędzelek Insane 000 wtedy jeszcze precyzyjnie mogłabyś to zrobić bo as zduży talent :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* właśnie zastanawiałam się nad zakupem cieńszego pędzelka, chyba będę musiała się w taki zaopatrzyć :)

      Usuń
  11. These look SO pretty, I love the colours :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)