poniedziałek, 17 lipca 2017

Mydełka Happy Soaps by LaQ

Hej wszystkim ;)

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam mydełka, które dostałam od siostry na urodziny. Muszę powiedzieć, że totalnie mnie urzekły, gdy tylko je zobaczyłam :) Nigdy wcześniej nie widziałam tego typu mydełek, jeśli już to miniaturki lub z dodatkami kwiatów. Natomiast te, które dostałam, są przeurocze, jedno w kształcie serduszka, a drugie misia ;)

Linia mydełek Happy Soaps pojawiła się w Hebe. Są to ręcznie robione mydła glicerynowe, dostępne w różnej wersji kolorystycznej i zapachowej.

Od producenta: Ręcznie wykonane mydło glicerynowe wzbogacone o trzy szlachetne masła: shea, kakaowe i mango, które pielęgnują skórę, zapobiegając jej wysuszaniu. Doskonale się pieni i łagodnie oczyszcza. Nie zawiera składników drażniących, PEG-ów, SLS i SLES oraz substancji obecnych na liście potencjalnych alergenów.

Składniki:

Jak wcześniej wspomniałam, dostałam mydełka w kształcie serduszka i misia. Według mnie obydwa są urocze, aż szkoda używać ich do mycia! Dlatego właśnie, póki co, są schowane, gdyż nie mam sumienia ich niszczyć ;D

Mydełko w kształcie serduszka jest dodatkowo ozdobione różyczkami oraz napisem 'I love U'. Kolor, jak widać na zdjęciach, to róż, przy czym mnie kojarzy się z gumą Mambą ;) Podobnie też pachnie, a to wszystko sprawa ślicznego truskawkowego zapachu ;)

Mydełko z misiaczkiem zachwyciło mnie nie tylko swoim wyglądem, ale też nazwą - Mały Miś ;) Ma niebieski kolor, a do tego zapach...waty cukrowej! Swoją drogą nigdy nie zastanawiałam się, jak pachnie wata cukrowa...:P Byłam nieco zawiedziona, gdy okazało się, że Mały Miś nie pachnie jakoś nadzwyczajnie. W porównaniu z poprzednim mydełkiem, którego zapach czuć nawet bez otwierania folii, w tym przypadku mimo odpieczętowania mydła nie poczułam niczego specjalnego. Ale to nic, misio nadrabia swoim urokiem ;)



Podsumowując, mydełka takie świetnie nadają się na drobny upominek ;) Dużym plusem są ich kształty, nie trzeba koniecznie używać ich jako typowego mydełka, równie dobrze mogą pełnić rolę ozdoby ;)


Ktoś z Was zna mydełka Happy Soaps? Jestem ciekawa jak sprawdzają się inne wersje zapachowe ;)

46 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają :) Byłyby śliczną ozdobą mojej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze mydełka :) miłej kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, aczkolwiek na razie nie mam sumienia ich używać :)

      Usuń
  3. miś jest tak słodki, że nawet nie musi pachnieć ;) takie mydełka mogą być piękną ozdobą łazienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania, że idealnie nadają się na ozdobę łazienki :)

      Usuń
  4. one są tak urocze, że szkoda by mi było ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakich cenach są te mydełka ? Bo jeszcze nie rzuciły mi się w oczy w hebe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że kosztują około 8/9 zł, ale nie jestem pewna na sto procent, ponieważ były one prezentem ;)

      Usuń
  6. They are adorable. I like both of them very much!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes, I'm agree with you ;) but now these soaps are decoration in my home :D

      Usuń
  7. Ja nie znam ich osobiście, ale widywałam na blogach. Są takie świetne, że żal używać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :D dlatego póki co ich nie używam haha :D

      Usuń
  8. Cudne mydełka,wyglądają uroczo ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym żałowała się ich używać:D tylko bym podziwiała;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądają ;) Ten miś jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miś wygląda słodko, ale ja przyznaje, ż fanką mydeł nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdy lubi mydełka :) a co do misia, to zgadzam się ;)

      Usuń
  12. Kochana spóźnone Wszystkiego Najlepszego !!!!!!!! Mydełka są urocze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ;*
      to prawda, mnie też bardzo zauroczyły :)

      Usuń
  13. Cudne są, szczególnie ten misio <3

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne mydełka, na pewno obłędnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serduszko ma prześliczny zapach ;) misio nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym, jeśli chodzi o zapach, ale za to jest przeuroczy :)

      Usuń
  15. Są przepiękne, aż szkoda używać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ;) póki co ich nie ruszam, nie mam sumienia :D

      Usuń
  16. Też mam te mydełka! Jeszcze jednego dużego misia i nie mam serca ich używać :D Włożyłam do szafy i pięknie tam sobie pachną:D

    Hihi, no w zdobienie podobna a jednocześnie zupełnie inne :D Ja jednak też stawiam pierwsze zdobienie o punkt wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł z włożeniem do szafy jest bardzo fajny :D nie będą się zużywać, a do tego zapewnią przyjemny zapach :D

      Usuń
  17. Są tak słodkie i urocze, że żal by mi było ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dwa mydełka tej firmy. Są tak piękne, że aż żal je stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne mydełka - Muszę je mieć! <3
    Zapraszam do mnie - https://theloveanea.blogspot.com/
    Buziaczki, loveanea ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)