czwartek, 13 lipca 2017

Hawajskie kwiaty

Witajcie ;)

W końcu udało mi się napisać posta. Nie było mnie tutaj około dwóch miesięcy... Sesja i remont mieszkania całkowicie pochłonęły mój czas. Dodatkowo moje paznokcie podczas sesji miały jakiś kryzys, gdy tylko udało mi się je zapuścić, to któryś się łamał. Na szczęście teraz mam wakacje, a co za tym idzie dużo wolnego czasu :D
Zdobienie, które przygotowałam na dzisiaj powstało w prawdzie bardzo dawno temu, bo około kwietnia, ale dzielnie czekało na dysku na premierę na blogu :D
Zdobienie powstało spontanicznie, pewnego dnia postanowiłam zrobić jakieś kwiatowe mani. Kwiaty, które powstały kojarzą mi się z Hawajami, stąd nazwa ;D

Na pazurkach z kwiatami jest delikatne ombre, którego właściwie prawie nie widać :P W pierwotnym zamierzeniu kwiatki miały być znacznie mniejsze, jednak ostatecznie zmalowałam je na całości
płytki ;)
Dodatkowo, na pozostałych paznokciach dałam różowe cyrkonie :)

Lakiery, których użyłam to: Wibo 1 Coat Manicure nr 15 i 19, Wibo Seasonal Hits nr 05, Wibo Extreme Nails nr 25, Golden Rose Paris 252, Golden Rose WOW! 18, 89 i 94 oraz Life Nail Lacquer Trendy Colour 16.


Lubicie motyw kwiatów na paznokciach? ;)

52 komentarze:

  1. Bardzo fajne kwiaty. Zazdroszczę długich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kwiatowe mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwiatowe wzory ;) Złoty lakier jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię motyw kwiatów na pazurkach :) a co do lakieru, to zgadzam się- jest cudowny:)

      Usuń
  4. Ślicznie Ci wyszedł malunek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały arsenał lakierów! :) Śliczny ten złoty. Kwiatki również mi się podobają.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię motyw kwiatów na paznokciach ;) Piękne zdobienie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* ja też lubię motyw kwiatów, zawsze można zmalować coś innego i ciekawego :)

      Usuń
  7. Ja właśnie zamierzam się zabrać za hawajskie kwiaty, zobaczymy co z tego wyjdzie mi ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie precyzyjne zdobienie! :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zwykle robię proste maziaje bo nie mam czasu na teki twory:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proste wzorki też mają swój urok :)

      Usuń
  11. Pięknie wyglądają :) Te kwiatki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiatuszki wyszły Ci rewelacyjne, piękny mani :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello,

    So lovely !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  14. The gold base is lovely and I like the pretty flowers too!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)