środa, 26 lipca 2017

Catrice Ultimate Nail Lacquer 121 Plump Around

Hej :)

Dawno nie pokazywałam żadnego lakieru solo na paznokciach, więc mało myśląc postanowiłam to zmienić :D Mam dużo nieużywanych lakierów, które kupiłam, bo mi się spodobały, ale nie miałam okazji ich przetestować. Swoje pięć minut dostał Catrice Ultimate Nail 121 Plump Around, zakupiony jakiś czas temu w Hebe ;)
Kolor lakieru jak nic kojarzy mi się ze śliwkami :) W buteleczce jest znacznie jaśniejszy niż w rzeczywistości, co doskonale widać na zdjęciach - ja nałożyłam dwie warstwy, po jednej widoczne były prześwity.

Lakiery Ultimate Nail mają charakterystyczne wykończenie z wysokim połyskiem, dla porównania zdjęcie wykonane z dwóch perspektyw.

Ma szeroki pędzelek, dlatego łatwo się go rozprowadza, schnie dosyć szybko. Trochę ciężko domyć po nim skórki, ze względu na intensywny kolor, ale to tylko drobnostka ;)

Tak prezentuje się połączenie Catrice ze srebrnymi stemplami. Jak dla mnie na plus ;)


Posiadacie jakieś lakiery Catrice? Może któryś z nich polecacie szczególnie? :)



48 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to prawda, mnie też bardzo przypadł do gustu ;)

      Usuń
  2. Pięknie wygląda z tym wzorem :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) połączenie ze srebrnymi różyczkami tak bardzo mi się podobało, że chyba muszę je kiedyś powtórzyć :D

      Usuń
  3. I love the stamping, it looks awesome!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor - taka śliwka z bakłażanem :) Idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) coś mi się wydaje, że jesienią będę używała go znacznie częściej ;D

      Usuń
  5. Kolor typowo jesienny, ale super się prezentuje ze stemplami :) nie miałam lakieru z catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połączenie ze stempelkami bardzo przypadło mi do gustu, jesienią muszę je powtórzyć ;) jeśli chodzi o lakiery Catrice, to je polecam :)

      Usuń
  6. I like it with the silver roses on it very much!

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the color combo. the stamping is so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor śliczny chociaż bardziej pasuje na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek szczególnie ze stemplami

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemny :) Mam podobny fiolet z Catrice, tyle że z drobinkami i podły strasznie farbuje płytkę i skórki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety niektóre lakiery już takie są :(

      Usuń
  11. Pięknie wygląda ze stemplem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardzo podoba się to połączenie :)

      Usuń
  12. fajny lakier, mam ten sam odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pretty mani!! I like a lot the roses :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest naprawde genialny! Idealny na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny kolor! chociaż jak dla mnie bardziej jesienny/zimowy niż na teraz :)
    p.s. obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor piękny, to prawda ;) zgadzam się też, że bardziej pasuje na porę jesienną czy zimową :) ale nie mogłam się już doczekać, aby sprawdzić, jak prezentuje się na pazurkach :D
      ja również;)

      Usuń
  16. Chociaż nie lubię fioletów, to kiedyś nosiłam identyczne zdobienie ;) ten sam wzór, srebrny stempel i fioletowa baza tylko z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srebrny stempel idealnie pasuje do Catrice :)

      Usuń
  17. Ten srebrny stempel ładnie wyszedł na tym lakierze. Dobrze i wyraźnie się odbija :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to połączenie tak bardzo mi się spodobało, że chętnie je jeszcze powtórzę :)

      Usuń
  18. Kolorek fajny, a dzięki srebrnym stemplom tak rozpromieniał :) Pięknie się prezentują teraz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zgadzam się, stempel wpasował się idealnie :)

      Usuń
  19. Shade itself isnt that great but with your silver roses..it is looking amazing

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś miałam jakieś lakiery Catrice. Aktualnie mam chyba 2, z czego przetestowany 1. Bardzo go lubię. :)
    Śliczny ten śliwkowy kolorek. Błysk robi wrażenie, a stemple mi się podobają.
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam dwa lakiery Catrice, w sumie to obydwa lubię ;D

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)