sobota, 22 lipca 2017

Biało-czarna koronka z nutką srebra

Cześć ;)

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam zdobienie wykonane na krótkich paznokciach. Osobiście nie przepadam za aż tak krótkimi pazurkami, ale nie przeszkadzało mi to w wykonaniu tego mani ;) Płytka HK-04 jest wprost stworzona do tworzenia stempelków na krótkich paznokciach ;)
Od dawna kusił mnie wzorek z tej płytki, kwiatowa koronka w końcu się doczekała :D
Zdobienie nie było trudne w wykonaniu, wystarczyło tylko pomalować paznokcie jednym kolorem, w tym przypadku białym, po czym odbić stemple ;)
Pozostałe dwa pazurki pomalowałam ślicznym holograficznym Eveline, niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciach jak ładnie się mieni ;( Nie jest to może jakiś super efekt holo, ale mnie zadawala, zauważyłam, że częściej uwidacznia się w pochmurne dni, a nie słoneczne :D Śmieszny holoś z tego Eveline ;D

Teraz kilka słów o cyrkoniach ze zdobienia. Kupowałam cyrkonie opalizujące z myślą, że będą się ładnie mienić... Tymczasem, te których użyłam, mienią się ładnie, ale tylko w karuzelce. Na pazurkach mieniły się tylko pierwszego dnia, natomiast następnego dnia przywitały mnie zwykłe srebrne cyrkonie ;( Trochę się zawiodłam, miałam większe oczekiwania, co do tego produktu.

Na powyższym zdjęciu starałam się uchwycić mojego holosia, niestety, jak widać - bezskutecznie. Jest to w prawdzie mój pierwszy lakier tego typu, ale i tak bardzo go lubię i wiem, że stać go na dużo, dużo więcej - kilka tygodni temu pomalowałam sobie nim paznokcie na uczelnię i nie mogłam się napatrzeć :D

Wspomniana wcześniej płytka HK-04, a właściwie jej mniejsza część :D Widzicie jakie ma malutkie wzorki? W sam raz na zdobienia dla krótkich pazurków :)

Do wykonania zdobienia użyłam: Eveline miniMAX 253, Eveline Special Effects Holographic 149, Wibo Extreme Nails nr 34 oraz topu Wibo Iron Hard. Do tego wspomniane wcześniej cyrkonie.


Lubicie koronki na pazurkach? ;)

54 komentarze:

  1. Nigdy nie robiłam sobie takiego zdobienia, wygląda uroczo. Dodatkowo uwielbiam szare odcienie lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny efekt, chociaż spróbowałabym też zamiast srebra dać brązowe albo białe :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dobry pomysł, może kiedyś stworzę coś z inną kolorystyką ;)

      Usuń
    2. Zdobienie bardzo ładne. Podzielam zdanie, że w brązie mani mogłoby fajnie wyglądać - taki odcień gorzkiej czekolady. :)

      Usuń
    3. dziękuję ;) kiedyś na pewno wypróbuję takie połączenie kolorów :)

      Usuń
  3. ładnie sie prezentuja fajna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten holoś. Mam go w szufladzie, ale wciąż nie użyłam. :P
    Trudno fotografować takie lakiery, ale myślę, że poszło Ci dobrze. :) Wzorek z płytki jest śliczny. Nienawidzę jednak takich małych wzorów, bo mam prawie zawsze długie paznokcie i jestem sfrustrowana. :P
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. holoś jak na złość mienił się zawsze wtedy, gdy nie miałam zamiaru robić mu zdjęć :D albo jak już je zrobiłam :P
      osobiście też nie przepadam za małymi wzorkami, bo wolę dłuższe paznokcie, ale gdy mam je skrócone, to takie płytki przychodzą z pomocą :)

      Usuń
  5. eleganckie zdobienie z koronkowym akcentem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronki prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają :) Bardzo mi się podoba ta koroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) to prawda, koronka jest cudowna :)

      Usuń
  8. Prześliczne! Aż żałuję, że ja nie mam cierpliwości do zdobienia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Mnie by pewnie nie wyszły :( Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  10. I like it a lot! The detail with the little stones is really good :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. ten wzorek z płytki urzekł mnie jak tylko ją zobaczyłam :) już wtedy wiedziałam, że kiedyś zrobię mani z koronką :D

      Usuń
    2. weź bo mnie teraz też korci:)

      Usuń
    3. w takim razie czekam na Twoje koronkowe mani :)

      Usuń
  12. Przepiękne! Jejku ile pracy musiało z nimi być <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) pracy nie było dużo :) chwilka na pomalowanie pazurków, a potem tylko stempelki i cyrkonie ;)

      Usuń
  13. Pięknie się prezentuję ten wzór 😊 taka kwiatowa koronka 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem tego samego zdania ;D koroneczka jest bardzo elegancka, a do tego ma kwiatowy motyw, co podoba mi się w niej jeszcze bardziej ;)

      Usuń
  14. Bardzo lubię używać stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  15. The lace effect looks very elegant and chic. I like the manicure a lot!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię koronkowe wzory na paznokciach, świetnie je tu wykorzystałaś :)
    Już dawno temu przekonałam się, że nie ma co oszczędzać na cyrkoniach. Najlepsze zawsze okazywały się te, które w sklepach sprzedają jako kryształki Swarovskiego. Nie dosyć, że żaden lakier im nie straszny, to jeszcze ze zwykłego mani można je zawsze odzyskać i użyć jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) muszę poszukać jakiś lepszych ;) a te od Swarovskiego widziałam kiedyś, są przepiękne i zawsze kuszą żeby kupić ;)

      Usuń
  17. Fajne te koroneczki! Szkoda tylko, że wzory na płytce takie malutkie, bo tylko i wyłącznie na mega krótkie paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, wzorki z całej płytki nadają się tylko na krótkie paznokcie i dlatego rzadko jej używam, bo przeważnie zawsze mam za długie ;( ale gdy tylko nadarza się okazja to z niej korzystam :)

      Usuń
  18. Przepiękne! Teraz jest moda na koronki więc na paznokciach też może się pojawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) o tak, koronki widuję teraz wszędzie, więc i moje pazurki się doczekały :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)