niedziela, 16 kwietnia 2017

Zajączki wielkanocne

Witajcie ;)

Zanim pokażę Wam, co zmalowałam na tegoroczne Święta Wielkanocne, chciałabym życzyć Wam zdrowych, radosnych Świąt, spędzonych w miłej, ciepłej, rodzinnej atmosferze oraz smacznego jajka i oczywiście - mokrego Dyngusa! :)

A wracając do mojego dzisiejszego zdobienia, w tym roku postanowiłam wykonać coś typowo wielkanocnego, długo zastanawiałam się, czy będzie to zajączek, kurczaczek czy pisanki :D Ostatecznie postawiłam na zajączka, a właściwie na dwa zajączki :D Jesteście ciekawi mojego mani wielkanocnego? ;)

I tak oto na moich pazurkach zagościły w tym roku zajączki wielkanocne :) Pojawiły się na kciuku i palcu serdecznym. Z kolei środkowy pazurek ozdobiłam stemplem z płytki HK-04 (wzorek przypominał mi pisankę :D). Dwa pozostałe zostały pomalowane na niebiesko, dodałam na nie również neonowe pomarańczowe ćwieki ;)

Lakiery, których użyłam to: JOKO Find your color 108 Lady dream, JOKO Be inspired 246 Gossip Girl, Rimmel by Rita Ora 860 Bestival Blue, Rimmel 60seconds 803 Man Overboard, Wibo Extreme Nails nr 25, Golden Rose WOW! 89, 18 oraz 06.

Tutaj jeszcze wspomniana wcześniej płytka HK-04, a właściwie tylko jej część ;D


Jak Wam się podoba moje wielkanocne zdobienie? :)




32 komentarze:

  1. Fajne :) Lubię chevrony, a zajączek jak na ręczne malowanie naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne :) ręcznie malowałaś zajączka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tak, zajączki są ręcznie malowane ;)

      Usuń
  3. Przeurocze <3
    Wesołych Świąt, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne! *.*
    Pomarańczowe ćwieki fajnie się zgrały kolorystycznie z tym niebieskim lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) o tak, też spodobało mi się to połączenie kolorów ;)

      Usuń
  5. ja miałam mani bez zająców:( teraz żałuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to nic straconego, może na przyszły rok zrobisz zajączki ;D

      Usuń
  6. piękne zdobienie, króliki są przesłodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a cute mani, the bunny is adorable :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę! :)