sobota, 22 kwietnia 2017

Soczysta zieleń || Lovely Exotic Color nr 1

Hej ;)

Święta, święta i już po. W tym tygodniu wracam do szarej rzeczywistości, jaką jest uczelnia, ale pociesza mnie fakt, że to tylko cztery dni, a od piątku znowu mam wolne ;D Mam tylko nadzieję, że pogoda się polepszy i dopisze, bo po tym, co działo się od Lanego Poniedziałku mam mieszane odczucia... Spadło u mnie około 30 cm śniegu w ciągu jednej doby! Coś przerażającego. Na szczęście już praktycznie się stopił. Zimo, tobie już podziękuję! :D

W dzisiejszym poście pokażę Wam zdobienie, które wykonałam całkiem niedawno. Było wtedy bardzo ciepło, słońce przyjemnie grzało, więc chciałam pomalować paznokcie na jakiś radosny wiosenny kolor ;)
Do pomalowanych na śliczny neonowy kolor paznokci dodałam czarne stemple na kciuku, serdecznym i małym pazurku. I oto całe zdobienie, banalne w wykonaniu, za to prezentowało się całkiem sympatycznie ;)

Wzorek pochodzi z płytki JQ-17, a lakiery to wspomniany w tytule Lovely Exotic Color nr 1 oraz czarny Wibo Extreme Nails nr 34.


I jeszcze zdjęcie obu dłoni ;)


Lubicie zieleń na paznokciach? ;)

28 komentarzy:

  1. O podoba mi się połączenie tej zieleni i czarnym stemplem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste, a bardzo ładne. :)
    Nie przepadam za neonami, ale to zdobienie mi się podoba. Wybrałaś fajny wzór do stemplowania.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Z takim kolorem można pomarzyć o lecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) oj, to prawda, kolor jak najbardziej nadaje się wiosenną/letnią porą ;)

      Usuń
  4. Kocham neony zwłaszcza z czarnymi wzorami;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię takie połączenie ;)

      Usuń
  5. Taki zielony neon wygląda genialnie z czarnymi stemplami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio moja kosmetyczka pyta, czy zdecydowałabym się na taki neon (bo lubuję się w raczej innych kolorach), teraz już wiem, że tak :D idealne na wiosnę, której nie widać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, na wiosnę kolor idealny ;)za oknem faktycznie jej nie widać, miejmy nadzieję, że niedługo zagości na stałe ;)

      Usuń
  7. Ślicznie; bardzo lubię takie zielenie, a ze stemplem zielonemu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na połączenie neonowej zieleni z czarnym stemplem wpadłam na chwilę po pomalowaniu paznokci jednym kolorem ;) i teraz wiem, że będę częściej stosowała takie połączenia ;D

      Usuń
  8. Ale ekstra, energetyczny kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! kolor jest cudowny <3

      Usuń
  9. Cudna ta zieleń a ze stemplami idealnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne neonowe mani !!! I ten stempelkowy wzoreczek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)