niedziela, 2 kwietnia 2017

Azteckie wzory z Wibo

Witajcie ;)

Nadszedł kwiecień. Czy Wam też tak szybko mija czas? Bo mi bardzo! :D
Pierwszym postem w kwietniu będzie zdobienie, które zrobiłam stosunkowo niedawno. Długo zwlekałam ze zrobieniem tego mani, ponieważ miałam przez dłuższy czas mocno skrócone paznokcie, a wzorek, który chciałam odbić na pazurkach wymarzył mi się na całym paznokciu. Ale w końcu nadszedł ten dzień, gdy miałam chwilę wolnego czasu i odpowiednie paznokcie ;D
Jesteście ciekawi mojego mani? :)

Wzorki pochodzą z płytki BP-77. Na kciuku i palcu serdecznym nakleiłam stempelkowe naklejki, natomiast pozostałe pazurki pomalowałam lakierami Wibo 1coat manicure 19 oraz Extreme Nails 25 i 34. Dodatkowo dałam też czarne ćwieki ;)
Płytka jest świetna, ma genialne wzorki ♥

Wy też lubicie robić kolorowanki ze stempelków? Bo ja uwielbiam :D

Jak Wam się podoba to mani? :)

24 komentarze:

  1. Całość bardzo fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. stemplowe naklejki to moja ulubiona forma zdobienia ;) pięknie ci wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też uwielbiam stemplowe naklejki :)

      Usuń
  3. U mnie też gorzej z czasem... Super mani!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam azteckie motywy! Super też wyglądają na gradientowym tle ;) Ale nigdy jeszcze nie robiłam ich z takimi stonowanymi kolorami, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo je polubiłam ;) muszę powiedzieć, że robiłam je pierwszy raz i mam dużą ochotę zrobić kolejne, tylko w innej kolorystyce ;D

      Usuń
  5. thanks :D

    Wooow, so amazing nail art :o I'm really in love :D

    NEW YOUTUBE POST | OMG! I’M BACK TO MY YOUTUBE CHANEL? :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie dokładnie pomalowane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Huge fan of geometric shapes and really love it!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nosiłabym takie w wersji srebrno-szarej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka wersja też pewnie przypadłaby mi do gustu :) muszę kiedyś taką wykonać :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ♥
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)