niedziela, 12 marca 2017

Zakochana sówka

Cześć ;)

Witam Was marcowo ;) Nie było mnie tutaj ponad miesiąc, wszystko z racji braku czasu. W prawdzie zdobienie, które dzisiaj chciałam pokazać, powstało z myślą o Walentynkach, ale nim się obejrzałam, było już po nich :"D Ale nic straconego, lepiej późno niż wcale ;)
Brak czasu jest jednym z powodów, dla których nie było mnie tutaj tak długo, ale kolejnym był fatalny stan moich paznokci. Za każdym razem, gdy miałam już nadzieję na stworzenie nowego mani, któryś z pazurków się łamał, w dodatku dość głęboko, co uniemożliwiało ich malowania ;( W międzyczasie też miałam w domu remont, a wiecie jak to jest z remontami :P
Jak widać na powyższym zdjęciu, paznokcie są mocno skrócone. Chciałam stworzyć mani, które nie byłoby typowym "serduszkowym" zdobieniem, dlatego postawiłam na różową sówkę w towarzystwie cętkowanych serc ;)
Tak właściwie, sowa przypomina mi też radosnego uśmiechniętego kota, ale to tylko moja interpretacja :P
Postaram się wpadać tu częściej :D
Co sądzicie o tym zdobieniu? ;)

22 komentarze:

  1. Taki mani można nosić zawsze nie tylko w walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto powiedział, że serduszka to tylko na Walentynki? Przecież kochamy przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby dłużej patrzeć, to może rzeczywiście jak kot. :D
    Życzę zdrowia Twoim pazurkom! Ślicznie je ozdobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodka ta twoja sówka ;) zdobienie jak najbardziej całoroczne ;) poza tym krótkie paznokcie też są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sówka :) całość świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam różowy, więc zdobienie bardzo mi się podoba. :) Sówka jest prześliczna!
    Całość jest pomysłowa i urocza. ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tymi cętkami-serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ♥
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)