czwartek, 9 lutego 2017

Pada śnieg!

Hej ;)

Dawno mnie tu nie było.. Studia i sesja całkowicie mnie pochłonęły. Na szczęście mam teraz wolne i w końcu trochę czasu na napisanie posta :)
Zdobienie powstało już jakiś czas temu, ale jest nadal jak najbardziej aktualne, zważając na pogodę za oknem. Już od jakiegoś czas mamy zimę, więc zdecydowałam się na śnieżynkowe zdobienie w srebrzystej scenerii :)
W zdobieniu nie ma nic trudnego ;) Są to po prostu śnieżynkowe naklejki wodne, srebrne cyrkonie oraz srebrny hologram. Cyrkonie miały być na środku każdej dużej śnieżynki, z kolei hologram był nałożony w luźne miejsca między śnieżynkami.
Paznokieć mały został cały pokryty hologramem, a serdeczny częściowo, tak, by wyglądał jakby się sypał.
Zrobiłam zdjęcia z lampą oraz bez, żeby było lepiej widać śnieżynki.
Oprócz naklejek, cyrkonii i hologramu użyłam jeszcze lakieru Miss Sporty Wonder Metal 010.

Co sądzicie o tym zdobieniu? :)

14 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)