sobota, 17 grudnia 2016

Kraina lodu

Hej :)

W końcu zorganizowałam czas na napisanie posta. Lepiej późno niż wcale :D Zdobienie w prawdzie zrobione zostało w listopadzie, ale dzielnie czekało na publikację :)
Jako, że za oknem mrozi, postanowiłam nazwać moje zdobienie Kraina lodu :)
Zdobienie było bardzo proste i szybkie w wykonaniu ;) Wzorki, które odbiłam skojarzyły mi się ze wzorami malowanymi na szybie przez mróz, stąd nazwa zdobienia ;D Dodatkowo kolor niebieski kojarzy mi się z samą Elsą, a żeby nie było nudno na kciuku i palcu małym dodałam białe perełki :)
Lakiery, które użyłam to: Golden Express Dry 68 oraz Wibo Extreme Nails 25.
Jak Wam się podoba to zdobienie? :)

46 komentarzy:

  1. Śliczne, dobrze dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne mani :) szczególnie podoba mi się to ułożenie perełek na kciuku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :) Specjalnie nawet przybliżałam kciuka, żeby obejrzeć perełki, bo ciekawie to wygląda.
    Idealne zdobienie na zimę ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  4. wow idealnie równie i cudownie pomalowane;) jestem pod wrażeniem:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ale to bardzo mi sie podobają! Kocham zimę na paznokciach :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mroźnie i bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. to połączenie kolorystyczne bardzo przypadło mi do gustu :)

      Usuń
  8. Bardzo ślicznie wyglądają! :)
    Świetnie dobrana nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY > PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za propozycję, również pozdrawiam ;)

      Usuń
  10. Prześliczne :) Jesteśmy zachwycone :*
    Zapraszamy do nas :)
    ourwayoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyszło :) Na zimę idealne paznokcie, zdobienie :)
    Chętnie zostaję tu na dłużej, obserwuję :* :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze manicure przepiękny !! Buziaki i Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wzajemnie, wesołych Świąt! :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)