środa, 28 grudnia 2016

Cicha noc

Witajcie ;)
Święta, święta...i już po. Jak ten czas szybko leci! Jeszcze kilka dni temu cieszyłam się z nadchodzących wolnych dni, które mogłam spędzić w gronie najbliższych, nie musząc martwić się o sprawy uczelniane. A za chwilę koniec roku i powrót do szarej rzeczywistości. Czy tylko ja wracam na uczelnię już 2 stycznia? Jestem ciekawa, bo na każdej uczelni jest inaczej. Na przykład, ja miałam zajęcia nawet 23 grudnia! Ciężko uwierzyć, prawda? ;D

Zdobienie, które dzisiaj Wam pokażę powstało kilka dni temu i cierpliwie czekało na publikację na blogu. Wreszcie mogłam użyć produktów, które zakupiłam w listopadzie. Jesteście ciekawi mojego zdobienia? ;)

Zdobienie było bardzo proste w wykonaniu. Dwa paznokcie pokryłam piaskami od Lovely, na dwóch kolejnych dałam naklejki wodne, a serdeczny pomalowałam na biało i dodałam cyrkonie w trzech kolorach :)

Pierwszy raz miałam do czynienia z takim rodzajem naklejek wodnych, więc nie były naklejone idealnie :D

Użyłam lakierów: Lovely Baltic Sand 6 i 9, Wibo Extreme Nails 25.

Jak Wam się podoba? ;)

18 komentarzy:

  1. śliczne zdobienie :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow zachwycam się! cudowne paznokcie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne <3

    Ja skończyłam zajęcia 20 grudnia, a wracam na uczelnię 3 stycznia, ale słyszałam, że niektóre uczelnie cały następny tydzień mają wolny, więc ubolewam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wzorek mają te naklejki ;-) Wyglądają jak malowane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)