niedziela, 20 listopada 2016

Pawie oczko

Witajcie :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam moje najnowsze zdobienie wykonane przy pomocy płytki HK-04, mojej najnowszej stempelkowej zdobyczy ;) Jest tam tyle ślicznych wzorków, że nie miałam pojęcia, od którego zacząć. Padło na pawia, a żeby zdobienie było już w tej tematyce, dobrałam wzorek, który przypominał mi jego ogon. Efekt końcowy mnie zadawala, jesteście ciekawi mojego zdobienia? :)

Tak prezentuje się zdobienie :) Kolorowanki połączyłam z prześlicznym Lovely Baltic Sand 6, który padł moim łupem na promocji w Rossmannie.


Płytka HK-04 kusi jak najbardziej, aby testować kolejne wzorki ;D Mam nadzieję, że mimo chronicznego braku czasu znajdę chwilkę na malowanie pazurków :)
Użyłam lakierów: Wibo Extreme Nails 25 i 34, Lovely Baltic Sand 6, Eveline miniMAX 074, 061 i 955, Golden Rose WOW! 18, Golden Rose Color Expert 41, Lovely Exotic Color 1 oraz Golden Rose Express Dry 68.

Co sądzicie o tym zdobieniu? ;)

26 komentarzy:

  1. ale cudowne, zazdroszcze talentu :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Ten piasek jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) tak, zgadzam się w 100%, piasek jest cudowny <3

      Usuń
  3. Ładnie połączyłaś oba wzory ;-) Wyglądają bardzo spójnie. Ładne zdobienie wyszło dzięki temu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdobienie :) Ten lakier z Lovely też mam i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) to jeden z moich ulubionych lakierów :)

      Usuń
  5. Mam tę płytkę i uwielbiam ją.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne zdobienie, paw wygląda cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie ;) bardzo fajne wzorki ma ta płytka

    OdpowiedzUsuń
  8. I love the effects! Awesome nails art *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny bażant na środkowym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)