sobota, 15 października 2016

Niebieskie kwiaty

Hej wszystkim! ;)
Dosyć dawno mnie tu nie było, ale w tym roku zaczęłam studia i nie mam kompletnie na nic czasu. W prawdzie to dopiero dwa tygodnie, ale mam już tyle nauki i zajęć, że sama nie wiem od czego zacząć. Na chwilę udało mi się tu zajrzeć, więc pokażę Wam moje najnowsze zdobienie ;) 
Dużej filozofii w tym zdobieniu nie ma, po prostu połączenie stempelków i lakieru piaskowego. Muszę dodać, że zdobienie bardzo fajnie się prezentuje i dobrze mi się je nosi. 
Piasek  Lovely Baltic Sand nr 7 upolowałam na promocji w Rossmannie. Kolorek bardzo mi się podoba ;)
Do wykonania zdobienia użyłam: Lovely Summer Beauties 2 i Baltic Sand 7. Stemplowałam lakierem Golden Rose Express Dry 68, a wzorek pochodzi z płytki JQ-17.

Jak Wam się podoba? ;)

30 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie sie prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne pazurki :) bardzo lubię niebieskie kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* ja również lubię niebieskie lakiery :)

      Usuń
  3. Zdobienie jest bardzo ładne ;)
    Powodzenia na studiach!

    OdpowiedzUsuń
  4. JQ-17 to jedna z moich ulubionych okrągłych płytek

    OdpowiedzUsuń
  5. Show de unhas amei, tenha uma semana abençoada, obrigado pela visita.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/
    Canal: https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)