niedziela, 30 października 2016

Motylkowe ombre

Witajcie :)
Październik dobiega ku końcowi. Z racji ciągłego braku czasu opublikowałam w tym miesiącu tylko dwa posty. Mam nadzieję, że w końcu znajdę czas na malowanie paznokci, bo bardzo mi tego brakuje ;) A dzisiaj w roli głównej kolorowanki z różowymi ombre motylkami ;)
Pomysł na to mani już zapewne widziałyście a propos weselnego zdobienia z końca sierpnia ;) Wtedy stworzyłam motylki w kolorach złotym i czerwonym. Ale wzorek z tej płytki bardzo mi się podoba, więc postanowiłam odtworzyć go w postaci różowego ombre ;)
Podczas robienia naklejek ta z lewego kciuka nieco się zniszczyła, co widać na zdjęciach. Ciemnoróżowy motyl jest większy niż pozostałe, w rzeczywistości nie jest to bardzo widoczne i na pierwszy rzut oka wcale nie widać, że motylek różni się rozmiarem.
Na powyższym zdjęciu widać, że kolorki motylków nieco się różnią na ręce prawej i lewej. Był to zabieg celowy, ponieważ chciałam, aby na jednej ręce był bardziej widoczny najciemniejszy kolor, z kolei na tej drugiej - najjaśniejszy :D
Użyłam powyższych lakierów, a są to dokładnie: Golden Rose Ice Color 140, Golden Rose Color Expert 17 i 12, Golden Rose WOW! 18, Wibo Extreme Nails 34 i 25 oraz Wibo Diamonds are forever 2.

Co sądzicie o tym zdobieniu? :)

36 komentarzy:

  1. jakie słodziaste zdobienie :) bardzo ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne mani :) Motylki są przeurocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdobienie ;) sama mam tę płytkę i bardzo ją lubię, choć dawno jej już nie używałam, to kiedyś motylki często lądowały na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja ostatnio często z niej korzystałam, bo wzorki bardzo przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  4. Fajne, delikatne zdobienie. Bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie, genialne motylki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. O ale fajnie to wyszło, już sam motyw bardzo mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam plytke ze zdobienia i bardzo lubie motylki :) bardzo ladnie Ci to wyszlo ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a cute design! I love the ombre effect you created on the butterflies :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)