czwartek, 22 września 2016

Zielono mi!

Witajcie ;)
W dzisiejszym poście pokażę Wam zdobienie z użyciem mojej kolejnej lakierowej nowości. Mowa tu o Golden Rose Paris 252, kolor jak najbardziej przypadł mi do gustu, mimo, że jest to zieleń. Rzadko maluję paznokcie w odcieniach zieleni, więc postanowiłam sprawdzić, co wyjdzie z tego tym razem :P Jesteście ciekawi mojego mani? ;)
Postanowiłam wykorzystać do tego zdobienia srebrną tasiemkę i srebrne ćwieki. Biały lakier to piasek Wibo Garden 6.
Z tasiemką miałam trochę kłopotu. Pierwszy raz w życiu używałam jej do zdobień i chyba się nie polubiłyśmy :P

Jak Wam się podoba? Lubicie zielone lakiery? :)

16 komentarzy:

  1. Na moich paznokciach także nieczęsto gości zieleń, ale ten odcień mi się podoba i lubię pazurki w takim kolorze ;) Poza tym fajnie wygląda u Ciebie w połączeniu z tym białym lakierem i tasiemkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne mani i ciekawe połączenie kolorów :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdobienie :) lubię zielone kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja czasami lubię nosić go na pazurkach :)

      Usuń
  5. Piękna ta zieleń, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielone? Lubię. Mnie też zielono, chcę lata!!! :D Bardzo ładne, pomysłowe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)