piątek, 9 września 2016

Wakacyjne nowości

Cześć :)
Wakacje minęły, a ja jeszcze nie pokazałam na blogu nowości! Czas to nadrobić :D Nie pamiętam już dokładnie kiedy co kupiłam, dlatego dałam tylko te rzeczy, które miałam w zasięgu wzroku. Innym razem musiałabym przeszukać cały dom i powywracać wszystko do góry nogami :D
Nowości trochę się uzbierało, najpierw zacznę od lakierów ;) Zdjęcia porobiłam po kilka sztuk, po na jednym nie było ich dokładnie widać :D
  • Wibo diamonds are forever rozświetlający top coat nr 03
  • Wibo top Iron Hard
  • Wibo Extreme Nails nr 34
  • Golden Rose Express Dry nr 68
  • Golden Rose Rich Color nr 06
  • Golden Rose Paris nr 27
  • Golden Rose Paris nr 252
  • Golden Rose WOW! nr 57
  • Golden Rose Ice Color nr 140
  • Golden Rose WOW! nr 94
  • Rimmel by Rita Ora 860 Bestival Blue
  • Pablo Color nr 27
 Zakupy głównie ze strony internetowej Edbeauty, ale także ze stacjonarnych sklepów.
  • płytki do stempli JQ-07 i AP-26
  • tasiemki (złota i srebrna)
  • cyrkonie Arstyle
  • złote i srebrne ćwieki - karuzelka
  • białe perełki - karuzelka
  • opalizujące cyrkonie - karuzelka
  • naklejki wodne
  • Ziaja krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej - biała herbata
  • CleanHands antybakteryjny żel do rąk
Znacie któryś z tych produktów? Jakie są Wasze opinie na jego temat? :D

32 komentarze:

  1. Rimmel od Rity ma piękny kolor :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. troszkę się tego uzbierało przez wakacje :)

      Usuń
  3. ile nowości :) ładne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórych lakierów jeszcze nie testowałam i już nie mogę się tego doczekać :D

      Usuń
  4. Golden Rose'ów sporo, lubię tę markę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją bardzo lubię :) dlatego też zaopatrzyłam się w nowe lakiery GR, bo miałam ich stanowczo za mało :D

      Usuń
  5. Fajne nowości, szczególnie GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) już nie mogę się doczekać testowania lakierów :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. no troszkę się tego uzbierało przez wakacje ;) zwłaszcza, że miałam teraz ponad cztery miesiące wolnego :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. oo tak ♥ lakierowa kolekcja się powiększa, już niedługo będę musiała rozejrzeć się za nowym pudełkiem, bo w obecnych pomału brakuje miejsca :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. zawsze znajdzie się jakiś kolor, który zauroczy mnie w szczególny sposób i nie mogę się oprzeć żeby go nie kupić :D

      Usuń
  9. Mam ten rozświetlający top coat Wibo. Daje fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, zgadzam się, co do efektu :) polowałam w prawdzie na inny, ale w sklepie został tylko ten. Mimo to jestem z niego baaardzo zadowolona ;)

      Usuń
  10. Oba błękity to dla mnie bomba! Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) uwielbiam ich kolorki :)

      Usuń
  11. Mam ten żel antybakteryjny i bardzo fajnie się sprawdza :) Super naklejki i ozdoby, czekam na mani z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, że żel się sprawdza, bo mam go po raz pierwszy :) już niebawem postaram się wykonać jakieś nowe mani ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)