czwartek, 1 września 2016

Podsumowanie projektu: Wakacje z ZuZulą

Hej wszystkim! :)
Nadszedł czas na podsumowanie wakacyjnego projektu ZuZuli. Przez sześć tygodni świetnie się bawiłam tworząc nowe zdobienia na bardzo przyjemne tematy :)


Z przyjemnością oglądałam prace dziewczyn, ich interpretacje danego tematu :) Cieszę się, że mogłam współuczestniczyć w tym projekcie :)
A tak prezentowały się moje zdobienia na każdy z tygodni projektu:

1. tydzień KWIATYlink )
 Zdobienie to zajęło II miejsce w głosowaniu, za co bardzo dziękuję! ♥

2. tydzień OWOCE ( link )

3. tydzień NIEBIESKI ( link )
Zdobienie zajęło I miejsce w głosowaniu, bardzo dziękuję za oddane głosy! ♥

4. tydzień SŁODYCZElink )

5. tydzień TĘCZA ( link )

6. tydzień PLAŻAlink )
Zdobienie zajęło I miejsce w głosowaniu, dziękuję bardzo! ♥

Z niecierpliwością czekam na kolejne projekty! :)

A Wam które zdobienie najbardziej się podoba? :)

24 komentarze:

  1. Tęcza, plaża i smerfy - ale wszystkie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęcza jaka piękna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Które podoba się najbardziej? Zadajesz za trudne pytania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są śliczne :) widać, że w każde włożyłaś dużo serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie propozycję zdobień są piękne i bardzo pomysłowe :) Smerfy i tęcza podoba mi się najbardziej :) Naprawdę super!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem nawet w stanie powiedziec, ktore podobają mi się najbardziej. Cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podobają się te z tygodnia słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się, że się podobają ;)

      Usuń
  8. Wszystkie bardzo ładne, ale w oko wpadły mi arbuzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)