niedziela, 18 września 2016

Golden Rose Ice Color 140

Hej ;)
W dzisiejszym poście pokażę Wam jeden z moich nowych lakierów, mianowicie Golden Rose Ice Color nr 140. Kupiłam go w Katowicach, kolor bardzo mi się spodobał i... Chyba same wiecie, jak coś takiego się kończy ;) 
To mój pierwszy lakier GR z serii Ice Color. Lakier ma bardzo ładny kolorek, jak dla mnie rewelacyjnie wygląda solo na pazurkach ;) Na fotkach kolor jest jak zwykle trochę oszukany, to zasługa mojego aparatu, w rzeczywistości jest ciemniejszy.
Na zdjęciach widać delikatny odrost, ponieważ fotki zrobiłam trzy dni po pomalowaniu.
A co do samego lakieru, bardzo szybko zasycha, kryje właściwie już o pierwszej warstwie, ale ja dałam dwie. 

Jak Wam się podoba ten kolor? ;)

26 komentarzy:

  1. Super, kolor jeden z moich ulubionych na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo polubiłam ten kolor :)

      Usuń
  2. Ice Color to chyba nowość. Dopiero wczoraj na ich stronie to podpatrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam z nim styczność po raz pierwszy, ale racja, nigdy wcześniej ich nie widziałam ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. to prawda, kolor przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
  4. ładny kolor, będzie idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, jesienną porą będzie genialnie wyglądał na pazurkach :)

      Usuń
  5. Świetny! Na jesienną porę w sam raz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie kolory <3
    Kochana jeśli możesz kliknij w link w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)