wtorek, 6 września 2016

Fioletowe motylki w towarzystwie Wibo i Golden Rose

Witajcie :)
W dzisiejszym poście pokażę Wam zdobienie, do którego wykonania użyłam duetu Golden Rose oraz trójki lakierów Wibo. Przy okazji mogłam przetestować kolejny wzór z motylkowej płytki AP-26 ;)


 Nie mogłam się powstrzymać przed użyciem pięknego piasku Wibo Glamour Sand 5 :D 
Zdobienie to nie było trudne do wykonania, na dwóch paznokciach odbiłam stemple, dwa pomalowałam wspomnianym wcześniej piaskiem. Środkowy pazurek pomalowałam kolorem bazowym, który jest tłem stempelków, a następnie nałożyłam rozświetlający top coat i dodałam trzy złote ćwieki :)
Użyłam lakierów: Wibo Glamour Sand 5, Wibo diamonds are forever 03 oraz top Wibo Iron Hard, a także Golden Rose Color Expert 41 (stemple) oraz Golden Rose WOW! 94.

Co sądzicie o tym mani? ;)

30 komentarzy:

  1. Łatwe, ale bardzo efektowne to zdobienie ;) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne i urocze motylki :) Piękne zdobienie! :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten piasek jest super, przypomina OPI, Alcatraz... rocks, a o ile tańszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, mnie też bardzo przypadł do gustu :) tańszy, to prawda, a dodatkowo mój kupiłam na rossmannowej promocji ;)

      Usuń
  4. What a lovely mani, the butterflies are sooo cute ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne połączenie kolorów ;) mam tę płytkę z BPS i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też ją bardzo polubiłam :)

      Usuń
  6. Cudowne pazurki:) fajne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny mani! Ten piasek Wibo jest obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zgadzam się, piasek jest mega, uwielbiam go nosić na pazurkach ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)