czwartek, 11 sierpnia 2016

Rimmel by Rita Ora 860 Bestival Blue

Hej :)
W dzisiejszym poście pokażę mój nowy lakier Rimmel by Rita Ora 860 Bestival Blue. Kolor jest przepiękny, Ci którzy widzieli go na własne oczy dobrze o tym wiedzą. Niestety mój aparat żyje własnym życiem i kolor na fotkach odbiega od wyglądu lakieru w rzeczywistości. Starałam się go uchwycić, ale w żaden sposób nie mogłam tego zrobić. Fotki z fleszem - źle, a bez niego wcale nie lepiej. Ciężkie życie :D
Lakier kupiłam za około 8zł. Nakłada się dobrze, pędzelek jak dla mnie idealny. Konsystencję też ma bardzo fajną, do tego szybko schnie :)
Lakier ten na pewno trafi na listę moich ulubieńców :) I coś mi się wydaje, że będę po niego często sięgać :D

Widziałyście już ten lakier? Jakie są wasze opinie na jego temat ? ;)

44 komentarze:

  1. Mam ten kolorek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tego niebiesiaka, i to prawda, jest obłędny👍😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, kolor potrafi jednak oczarować :)

      Usuń
  3. Wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) i bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. starałam się uchwycić jego rzeczywisty kolor, ale niestety nie dałam rady ;)

      Usuń
  5. Jakiś czas temu pokochałam niebieskie lakiery :) Więc z ogromną przyjemnością oglądam tak piękne paznokcie i zdjęcia :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja także polubiłam się z niebieskimi kolorkami i zauważyłam, że coraz częściej je kupuję :D

      Usuń
  6. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie niebieskości, ale u kogoś ja się źle czuje w takich kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię niebieskie kolory, aczkolwiek z samego początku nie mogłam się co do nich przekonać :)

      Usuń
  8. To tak jak u mnie, ja się staram robię milion zdjęć a kolory i tak są inne niż na żywo :d Ale widziałam tn kolorek i jestem nim oczarowana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tymi zdjęciami to chyba już tak niestety jest :D

      Usuń
  9. Mam ten lkaieri dlatego mi się dziwny na zdjeciach wygladał, niemniej kolorek przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie nie mogłam uchwycić rzeczywistego koloru, a jest cudny ;)

      Usuń
  10. Kiedyś go miałąm, kompletnie o nim zapomniałam, a kolorek jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. you're right ;) this colour is one of my favourite :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. oo :D kolorek cudowny, więc pewnie dużo osób go ma :) ja w prawdzie od niedawna, ale coś czuję, że często będzie gościł na moich pazurkach ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)