wtorek, 9 sierpnia 2016

Projekt: Wakacje z ZuZulą || tęcza

Witajcie :)
Wraz z rozpoczęciem tego tygodnia w projekcie ZuZuli królować będzie tęcza :) Jako mała dziewczynka uwielbiałam podziwiać tęczę. W sumie od tego czasu niewiele się zmieniło, bo... nadal lubię na nią patrzeć :D Jesteście ciekawi, jak wygląda tęcza na moich paznokciach? ;)
Moja tęcza to siedmiokolorowy gradient :) Nie wszystkie pazurki wyszły mi tak jak chciałam, mały i wskazujący mają zdecydowanie za dużo czerwieni, ale jak już raz ciapnęłam, to tak zostało. Nie miałam siły poprawiać ich po raz trzeci, bodajże. Dodatkowo na małym jeszcze zbyt wyraźnie widać fiolet, czego nie można powiedzieć patrząc na palec wskazujący - fioletu brak.
Postanowiłam trochę urozmaicić moje tęczowe mani, dlatego jako kolor bazowy wykorzystałam Golden Rose WOW! 90 i stworzyłam...nie wiem jak to nazwać :P - srebrne paseczki? załóżmy :D
Na serdecznym postanowiłam odwrócić role i zrobiłam tęczowy pasek.
Użyłam lakierów: Golden Rose Color Expert 25, 51 i 41, Golden Rose WOW! 37 i 90, Dewi L027, Lovely Exotic Color 1, Wibo Trend Extreme Nails 10 oraz topu Miss Sporty Nail Expert.
Lakierowa tęcza :D


Co sądzicie o moim tęczowym zdobieniu? ;)

38 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne tęczowe pazurki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Na lato idealny :) Bardzo ładnie robisz paznokcie :)

    Zapraszam do mnie na nowy post: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Magicznie wyszło :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to jest pomysłowe i śliczne! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na mani, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lindas unhas amei, obrigado pela visita, tenha uma semana abençoada.
    Blog:https://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=DmO8csZDARM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)