poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Projekt: Wakacje z ZuZulą || słodycze

Cześć :)
W czwartym tygodniu projektu ZuZuli tematem przewodnim są słodycze. Bo kto z nas ich nie lubi? :D Ja osobiście je uwielbiam, pod każdą postacią :D 
W moim zdobieniu postanowiłam wykorzystać różne słodycze, nie mogłam się zdecydować na nic konkretnego. Kolorystyka też jest słodka - w większości jest to przesłodki różowy ;)

 Na trzech pazurkach namalowałam kolejno zaczynając od kciuka: lizaka, lody u babeczkę. Dwa pozostałe paznokcie pomalowałam na róż, który jest tłem pod słodyczami, a następnie nałożyłam brokatowy Eveline miniMAX 003.
 Dodatkowo na paznokciach ze słodyczami zrobiłam srebrne kropki, bo czegoś mi tam brakowało :D
A na zdjęciu powyżej wspomniany wcześniej brokatowy lakier Eveline ;)
A jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się, czy do zwykłego zdobienia można użyć dwudziestu lakierów, to tak :D Niektóre z nich użyte w znikomych ilościach, podczas dorabiania szczegółów, są praktycznie niezauważalne.
 A są to dokładnie: Wibo Extreme Nails 34, Wibo Seasonal Hits 01, Golden Rose Color Expert 02, 12, 66, 17 i 25, Pablo Color 27, Dewi L027, Golden Rose WOW! 62, 11 i 90, Rimmel 60seconds 670 Lucky Lilac, Eveline miniMAX 003, 066, 077, 074 i 064, Maybelline Colorama 285 oraz Lovely Nude 5. Całość pokryta topem Wibo Iron Hard.


Jak Wam się podoba moje zdobienie? :)

40 komentarzy:

  1. WOW! śliczne <3 aż ślinka cieknie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, ile lakierów było w użyciu! Super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) o tak, ilość lakierów bardzo duża, a niektórych nawet nie widać na pierwszy rzut oka :D

      Usuń
  3. Ale świetna kolekcja lakierów! A to pewnie jeszcze nie wszystkie :) Bardzo fajne, pomysłowe paznokcie :)

    Zapraszam na nowy wpis: https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) zgadza się, nie są to wszystkie, tylko część :D

      Usuń
  4. Jak zwykle jest przepiękne!
    Nie wiedziałam, że można użyć aż 20 lakierów, a i tak całość będzie się ślicznie prezentowała :)
    Obserwuję :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię malunki ręczne, ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne, prawdziwie letnie zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetycznie ;) ale dużo lakierów użyłaś do tego zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) faktycznie wyjątkowo dużo, a niektórych nawet nie widać na pierwszy rzut oka ;)

      Usuń
  8. mega smakowite :d super to namalowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak słodko! ;-) Super zdobienie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)