poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Projekt: Wakacje z ZuZulą || plaża

Witajcie ;)
To już ostatni tydzień projektu u ZuZuli. Zleciał mi on w mgnieniu oka, przez te kilka tygodni świetnie się bawiłam tworząc nowe zdobienia o genialnej tematyce ;) Z chęcią malowałabym pazurki na projekt jeszcze i jeszcze :D Nie przypuszczałam, że tak mnie to wciągnie, wakacyjny projekt ZuZuli to drugi, w jakim kiedykolwiek brałam udział i coś mi się wydaje, że na tej dwójce nie poprzestanę...:)
W tym tygodniu tematem przewodnim jest plaża :) Jesteście ciekawi mojej interpretacji tego tematu? ;)
Od samego początku chciałam namalować palmy na tle zachodzącego słońca. Nie mogłam się tylko zdecydować na kolorystykę nieba, w końcu postawiłam na wielobarwny mix sześciu lakierów ;)
Technika gradientu zdecydowanie coraz bardziej zaczyna mi się podobać, stąd kolejne gradientowe mani na blogu. Jedyne, co jest uciążliwe, to całkowicie pociapciane skórki i palce dookoła, ale to da się jakoś przeboleć dla końcowego efektu :D
Na trzech pazurkach namalowałam palmy, z tego na kciuku w towarzystwie sylwetek mew. Mewy są też na placu małym. Z kolei na środkowym chciałam namalować dłonie tworzące serduszko, ale nie wyszło mi do końca tak jak chciałam. Mimo wszystko zdobienie to uważam za udane i bardzo przyjemnie mi się je nosi :)
Użyłam lakierów: Golden Rose Color Expert 41, 66, 17 i 02, Wibo Extreme Nails 34, Dewi L027, Golden Rose WOW! 37, Eveline miniMAX 077 oraz top Wibo Iron Hard.


Jak Wam się podoba moja plaża? :)

44 komentarze:

  1. Śliczne, uwielbiam takie plażowo-wakacyjne motywy na gradientach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja też je lubię, ale stanowczo za rzadko robię je na paznokciach :D

      Usuń
  2. Kolorystycznie świetny ten gradient! Co jak co, ale palemki to zawsze dobry pomysł na ozdobienie paznokci! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze, wyszło genialnie po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Great and interesting post!!!have an happy day !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne pazurki, podziwiam zdolności

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne ;) szkoda , że lato już się kończy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) o tak, wielka szkoda ;(

      Usuń
  7. Jakie śliczne krajobrazy na paznokiach :) Ślicznie i bardzo pomysłowo! :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wygląda to genialnie i pewnie trzeba włożyć w to dużo pracy. Efekt jest po prostu powalający :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje wszystkie zdobienia! To również jest niesamowite! :*

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mega! Palma na gradiencie to jeden z moich ulubionych motywów na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)