poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Motylem jestem! || zdobienie weselne

Cześć ;)
W dzisiejszym poście pokażę Wam zdobienie, które zrobiłam na wesele kuzynki. Nie mogłam dodać go wcześniej, chociaż fotki miałam już od piątku, ponieważ wesele było dwudniowe i nie miałam za bardzo czasu na cokolwiek :P Ale już jestem i pokazuję, co zmalowałam :D
Postawiłam na wzorek motylków z mojej nowej płytki AP-26. Trochę nie wyszło tak jak planowałam, motylki miały być pokolorowane inaczej, ale zorientowałam się dopiero po zrobieniu jednej ręki, no trudno :D
Dodatkowo top rozmył w niektórych miejscach kontury stempelków. 
Jakość zdjęć średnia, ale robiłam je wieczorem w piątek. Nie byłam pewna, czy przeżyją dwa dni wesela, więc wolałam nie ryzykować :D
Nie mam fotki lakierów, bo zapomniałam jej zrobić. Ale nic straconego, wypiszę je pod spodem ;)
Użyłam: Golden Rose Color Expert 25 (czerwony) i 02 (biały), Essence the gel soft matt 47 (koralowe motylki), UP Girls 75 (złotko) oraz Wibo diamonds are forever 03 (rozświetlający top) i top Iron Hard.
Użyłam też metalowych złotych ćwieków.
 
 Jak Wam się podoba? ;)

34 komentarze:

  1. Śliczne, słodkie motylki :) Piękne zdobienie!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo że nie do końca temat weselny, to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) troszkę tak, ale strasznie spodobały mi się te motylki i musiałam je zrobić :)

      Usuń
  3. śliczne :) czyżby czerwona sukiemka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) tak, pierwszego dnia miałam czerwoną, a drugiego żółtą ;)

      Usuń
  4. A jaką miałaś sukienkę? Mani świetne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pierwszego dnia czerwoną, a drugiego żółtą :)

      Usuń
  5. Piękne zdobienie, te motylki wyglądają uroczo :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ;) również obserwuję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)