wtorek, 30 sierpnia 2016

Kici kici miau!

Hej wszystkim ;)
Końcówka sierpnia. Czas płynie zdecydowanie za szybko i z każdą minutą przybliża mnie do października. Jeszcze nie potrafię sobie wyobrazić pierwszego roku studiów! :P
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam zdobienie zrobione 'na szybko'. Wykonanie tego mani było banalnie proste, a przynajmniej na moich paznokciach zagościło coś nowego ;) Mogłam przy tej okazji przetestować naklejki wodne oraz perełki ze sklepu Edbeauty, które zamówiłam w połowie sierpnia.
 Z samych naklejek jestem zadowolona, kiedy zobaczyłam te kotki, musiałam je po prostu mieć :D Co do perełek to mam mieszane odczucia. O ile te większe są bardzo fajne i nie mam do nich żadnych zarzutów, tak te mniejszych rozmiarów trochę mnie rozczarowały. Ich kolor różni się od koloru większych perełek, jest jakby szary i brakuje połysku. Wyglądają jakby były z innego zestawu, a szczególnie widoczne jest to na żywo.
A z racji braku czarnych ozdób pomalowałam czarnym lakierem moje perełki i takim sposobem już je miałam :P
Użyłam dwóch lakierów: Wibo Extreme Nails 34 oraz Golden Rose Color Expert 02.

Jak Wam się podoba to zdobienie? ;)

24 komentarze:

  1. Super, czarno-białe- klasyka :) Fajny pomysł z tymi czarnymi ozdobami :) A co do studiów.. ja sobie nie mogę wyobrazić, że już zaczynam 4. rok. Zobaczysz będzie super i czas szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że jakoś to będzie i dam radę :D

      Usuń
  2. Piękne i ciekawe zdobienie! :) Wyszło fantastycznie :) Kotek jest idealny!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie mraśne kociaki! :D ekstra mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, lubię na czarno-biało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie koty :) Mam podobne naklejki, ale nie wodne i słabo się trzymają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) tak już jest z tymi naklejkami, też mam jedne bardzo ładne, ale niestety odklejają się od płytki paznokcia ;(

      Usuń
  6. Śliczne ;) I kształt paznokci piękny. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)