czwartek, 4 sierpnia 2016

Elegancka satyna || Wibo Glamour Satin 1

Witajcie ;)
Dzisiaj na blogu pokażę zdobienie z wykorzystaniem lakieru, który padł moim łupem na rossmannowej obniżce cen. Nie miałam wcześniej do czynienia z satynowymi lakierami Wibo, ale ten musiałam mieć, ze względu na jego niesamowity kolor ♥ Postanowiłam połączyć go ze srebrnymi stemplami i cyrkoniami. 
Kokardką zainspirowała mnie Monique 1224 z bloga Lakierowe hobby, apropo jednego z jej zdobień. Na palcu środkowym dałam dwie cyrkonie, a reszta pazurków pokryły srebrne stemple ;)
Do stemplowania użyłam lakieru Golden Rose WOW! 90. Nie przypuszczałam, że tak dobrze odbije, bo pierwsze testy jego złotym braciszkiem nie przyniosły aż tak dobrego rezultatu :D
A wzorek pochodzi z płytki JQ-17.

Jak Wam się podoba to zdobienie? ;)

26 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mnie kolor baaaardzo się podoba :D

      Usuń
  2. Fantastyczne, eleganckie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne, eleganckie paznokcie! Bardzo mi się podobają :) Moim zdaniem są idealne <3

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetnie to wygląda ;) Szkoda, że satyna ujawnia każdy nawet malutki mankamet płytki, dlatego nigdy nie lubiłam za często malować niim :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle coś przepięknego! *.*
    Zawsze jak wchodzę na Twojego bloga, to nie mogę się napatrzeć, jak wielki masz talent. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie i fantastyczne zdobienie! Chcę takie ! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)