sobota, 30 lipca 2016

Złote kwiaty || Golden Rose Rich Color 06

Hej :)
Lipiec dobiega końca. Czas płynie bardzo szybko, nawet nie wiem kiedy uciekają mi kolejne dni wakacji. Na szczęście znowu jest ładna pogoda, przez ostatnie dni chmury dość często zakrywały słońce, a za oknem na przemian grzmiało i padał deszcz. 
W dzisiejszym poście pokażę Wam moje kolejne zdobienie wykonane za pomocą stempelkowych kolorowanek. Od samego początku wiedziałam, że w tym zdobieniu nie zabraknie mojego nowego lakieru, Golden Rose Rich Color 06, który zakupiłam przy okazji odwiedzenia Galerii Katowickiej ;)
Lakier spodobał mi się już w drogerii, złote drobinki wręcz krzyczały z buteleczki: ' Kup mnie! ' :D Na zdjęciach nie widać ich aż tak bardzo, dlatego zrobiłam też fotkę samego lakieru, żebyście mogli zobaczyć jaki jest cudowny <3
Chciałam, by kolorowanki pasowały do lakieru, dlatego postawiłam na złote kwiatuszki i białe tło ;) 
Wzorek pochodzi z płytki JQ-17.
Użyłam lakierów: Golden Rose Color Expert 02, Wibo Extreme Nails 34, Golden Rose Rich Color 06 oraz UP Girls 75.

Jak Wam się podoba? :)

36 komentarzy:

  1. Śliczny ten lakier, te drobinki są widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardzo się podoba :) drobinki są jeszcze bardziej widoczne w realu, a fotkach też, ale to jednak nie to samo :D

      Usuń
  2. Ale pięknie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja! piekne zdobienie a GR mnie oczarowal :)D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to jeden z moich ulubionych lakierów :D

      Usuń
  4. Lakier faktycznie fajnie się mieni :) Ciekawe połączenie kolorowanek z jednolitym lakierem - złoty fajnie wszystko łączy.
    Pozdrawiam ~W

    OdpowiedzUsuń
  5. ten brokatowy lakier nie dla mnie, ale wzorek bardzo mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny jest ten kwiatuszkowy wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, mnie też przypadł do gustu ;)

      Usuń
  7. Ale ślidzne paznokcie :) Pięknie je robisz :) A ten lakier jest super!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. GR śliczny lakierek i fajne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się białe paznokcie z wzorkiem. Jednak jakoś ten GR mi do nich nie pasuje. Osobiście zrobiłabym paznokcie nieakcentowane w złotym kolorze, ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać kolorowane stemple :) Ciekawy ten GR, tego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Złoto idealnie się tutaj wkomponowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. No powiem, że kolor lakieru bardzo ładny. Ogólnie lakiery z Golden Rose są warte polecenia :-)
    A przy okazji, czarny lakier z WIBO tak bezproblemowo nakłada Ci się na stempelku? U mnie zawsze jest z tym problem, nie umiem znaleźć dobrego, mocnego lakieru :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię lakiery Golden Rose, to jedna z moich ulubionych marek ;) tak, uważam, że ten czarny Wibo jest idealny do stemplowania, wcześniej próbowałam innych, ale póki co ten jest moim numerem jeden ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)