poniedziałek, 18 lipca 2016

Projekt: Wakacje z ZuZulą || owoce

Hej :)
Dziś pokażę zdobienie na drugi tydzień wakacyjnego projektu u ZuZuli. Tematem przewodnim są owoce :) 
Postawiłam na arbuzy. Lubię je, ale nie zawsze smakują tak samo. Tylko w lecie czuję ten niepowtarzalny i orzeźwiający smak :)
Co do arbuzowego zdobienia, to koncepcję zmieniałam kilka razy, ostatni raz chwilę przed samym malowaniem. Chyba weszło mi już w nawyk :D
Najwięcej czasu zeszło na malowanie małych arbuzów. Jednakże same owocki wyglądały trochę niekorzystnie, szpary między nimi były niekiedy za duże, więc zdecydowałam się zrobić kropeczki. Na początku tylko białe, potem dołączyły zielone ;)
Szkoda, że nie posiadam ciemnozielonego lakieru, bo brakuje mi tu właśnie takiego koloru. W rzeczywistości jeden z nich (Eveline miniMAX 955) jest nieco ciemniejszy niż na fotkach, ale to jednak nie to samo :P
Musiałam pokryć matowy lakier Essence topem, ponieważ ten kolor był idealny do zdobienia, a posiadałam tylko matowy lakier w takim kolorze.
Użyłam lakierów: Lovely Exotic Color 1, Maybelline Colorama 267, Eveline miniMAX 061 i 955, Wibo Extreme Nails 34, Golden Rose Color Expert 02 oraz Essence the gel soft matt 47. Całość pokryta topem Wibo Iron Hard.


Jak Wam się podoba? ;)

34 komentarze:

  1. smakowite pazurki :) śliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdobienie, też myślałam o arbuzie ale zrobiłam kiwi ostatnio :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ja z kolei zastanawiałam się nad kiwi, ale w końcu arbuz wygrał :D

      Usuń
  3. Fantastyczne!
    Idealne na lato.

    Pozdrawiam :)
    retromoderna.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowite zdobienie :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Arbuz tylko w sezonie :) lubię takie owocowe zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, że się podobają :) :*

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)