wtorek, 26 lipca 2016

Projekt: Wakacje z ZuZulą || niebieski

Witajcie ;)
Dzisiaj pokażę Wam zdobienie na trzeci tydzień projektu u ZuZuli. W tym tygodniu tematem przewodnim jest kolor niebieski :)
Pomysł na moje zdobienie zrodził się szybko, pierwszym, co przyszło mi na myśl, były smerfy :D Bo kto z nas nie widział tej bajki? Gdy byłam mała oglądałam ją na okrągło, bardzo lubiłam opowieści o małych niebieskich ludzikach :D 
Od samego początku wiedziałam, że chcę namalować Papę Smerfa i Smerfetkę, bo to jedne z charakterystyczniejszych postaci. Jak na złość, akurat w minionym tygodniu złamał mi się czubek kciuka i musiałam zmniejszyć wszystkie pazurki. Bałam się troszkę, czy na krótszych uda mi się namalować smerfy, na szczęście jakoś dałam radę :D 
Na pozostałych pazurkach namalowałam niebieskie kwiaty, wszak jest to tydzień niebieski :) Wyszły trochę koślawe, ale malowałam je po długiej zabawie z smerfami, które pochłonęły kawałek czasu. 
Kolor bazowy ze wszystkich paznokci to Pablo Color 27 (zauważyłam, że numerki są wytłoczone w szkle na dnie buteleczki) nałożony na biały GR Color Expert 02. Chyba wszystkie lakiery Pablo nałożone solo wyglądają niekorzystnie. Dwie warstwy to stanowczo za mało, żeby pokryć płytkę bez prześwitów, a nie jestem przyzwyczajona do stwarzania 'polish mountain' :D Dodatkowo na fotkach nie widać, że lakier ma złote drobinki.
Lakier, którym malowałam smerfy, to Maybelline Colorama 285, można by rzec, że jest jednym z głównych bohaterów tego mani :)
Użyłam lakierów: Pablo Color 27, Maybelline Colorama 285, Lovely Baltic Sand 9, Eveline miniMAX 064 i 074, Golden Rose Color Expert 51, 02, 17 i 25, Wibo Extreme Nails 34 oraz Dewi L027. Całość pokryta topem Wibo Iron Hard.



Co sądzicie o tym mani? :)

52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają ;)

      Usuń
  2. Doskonałe <3
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne!!! bardzo pozytywne i niebieskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdobienie! Świetnie zmalowane! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziaki! Te smerfy wyszły Ci idealnie :) Bardzo fajny pomysł :) I piękny jest ten niebieski kolor :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) kolor też przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
  6. Jejku, jakie cudowne smerfy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Smerfy są świetne :) Bardzo fajne podejście do niebieskiego tematu!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne smerfowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to mani jest najlepsze na świecie no po prostu hicior <3 zmalowałaś to idealnie!!!!! mega talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz może instagrama? chętnie bym Cię tam zaobserwowała :D

      Usuń
    2. mam instagrama - @martuusb, ale zdjęcia pazurków pojawiają się tam raz na jakiś czas :D nie założyłam jeszcze blogowego insta, szczerze mówiąc myślałam o tym przez jakiś czas, ale póki co posiłkuję się moim prywatnym :D

      Usuń
  10. Śliczne mani :). Uwielbiam smerfy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja również je uwielbiam :D

      Usuń
    2. Aż miło popatrzeć :). Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na następny wpis :)

      Usuń
    3. bardzo mi miło :) wpis już w planach ;) również pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Uwielbiałam smerfy w dzieciństwie!
    Jesteś mega kreatywna! Wyszły świetnie :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) jest mi bardzo miło ;) i również pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)