poniedziałek, 11 lipca 2016

Projekt: Wakacje z ZuZulą || kwiaty

Cześć wszystkim ;)
Wakacje trwają w najlepsze :) W ubiegłym tygodniu poznałam moje maturalne wyniki i muszę Wam powiedzieć, że jestem zadowolona :D Stresu było niemało, głównie dlatego, że chciałam sprawdzić wyniki od razu po północy, ale... No właśnie - serwery nie wytrzymały :P Po prawie czterdziestu minutach odświeżania strony w końcu się zalogowałam, a gdy zobaczyłam rezultaty, od razu poczułam się lepiej. Mogłam spokojnie iść spać :P Teraz kolejny stres związany z przyjęciem na studia, ale jestem dobrej myśli i mam nadzieję, że wszystko się powiedzie ;)
A na bloga przybywam ze zdobieniem na pierwszy tydzień projektu u ZuZuli ;) To już drugi projekt, w którym biorę udział, do tego tematy są bardzo przyjemne :) Więcej info znajdziecie tutaj - link. Tematem tego tygodnia są kwiaty :)
Szczerze mówiąc wiem mniej więcej, co chcę zmalować na każdy tydzień, a najdłużej zastanawiałam się nad... właśnie nad kwiatami. Nie byłam do końca zdecydowana, co chciałabym namalować, wiedziałam natomiast, że chcę wykonać zdobienie w żółtej kolorystyce :)
Głównym bohaterem zdobienia jest Dewi L027, soczysty i według mnie idealnie pasujący na wakacje kolor. Ku mojemu zdziwieniu lakier zasycha w mgnieniu oka, jedyne co mnie martwiło, to to czy nie będzie widać prześwitów, ale dwie warstwy lakieru szybko rozwiały moje wątpliwości ;)
To chyba mój ulubiony pazurek z całego zdobienia :D Serdeczny miał wyglądać podobnie, ale jest węższy i kwiatek na nim jest mniejszy, co dało inny efekt. Nie widać na nim dokładnie, że do samego kwiatka użyłam sześciu lakierów :D
Za to wzorek z palca środkowego powtórzyłam z innego zdobienia, które zrobiłam w zeszłym roku. Wtedy nie posiadałam sondy i robiłam je szydełkiem, dlatego kropki były krzywe i ciapkowate :D Ta wersja jest bardziej 'rozgarnięta', dodatkowo na czarne elementy dałam trochę złotka :)
Do wykonania zdobienia użyłam lakierów: Dewi L027, Eveline miniMAX 074 i 073, Golden Rose Color Expert 02 i 25, Golden Rose WOW! 89 oraz UP Girls 75.

Jak się Wam podobają moje kwiaty? :)

38 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoje zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to jest na prawdę przyjemny lakier ;)

      Usuń
  3. Wyniki maturalne udało mi się poznać juz 18 minut po północy :D stresu było dużo, więc w pełni Cię rozumiem :)
    Paznokcie są śliczne. Kwiatki są niesamowite!
    Pozdrawiam ~W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) miałaś szczęście z wynikami, ja męczyłam się znacznie dłużej :D

      Usuń
  4. Podobają mi się, ale wg mnie , i to dot. nie tylko tych paznokci, ale ostatnich które przejrzałam, starać się o bardziej spójną całość - bo warsztat masz dobry, fajnie ci to wchodzi, ale paznokcie na jednej ręce nie stanowią idealnej kompozycji - tutaj te z kwiatami są bardzo fajne ale te żółte nie pasują do nich IDEALNIE (wzorem).
    A ja nawet jednego takiego paznokcia bym nie potrafiła zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za rekrutację, koniecznie daj znać, gdzie się dostałaś na studia :) Zdobienie bardzo mi się podoba, jest takie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudeńka, świetny blog, obserwuję i zachęcam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) również obserwuję ;)

      Usuń
  7. jeju jaka precyzja, zazdroszczę ! :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  9. Genialnie wyglądają te kwiaty! Taki bardzo letnio i słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. so amazing. Love the intricate colours and design. fab job.
    <3
    ✿thefashionflite

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kwiaty! Chylę czoła przed talentem, że to jest ręcznie zmalowane!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie ! :) zapraszam do mnie http://probeautycorner.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)