czwartek, 21 lipca 2016

Paryskie cyrkonie || Golden Rose Paris 27

Witajcie ;)
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam zdobienie wykonane przy użyciu lakieru Golden Rose Paris 27, który kupiłam całkiem niedawno w Katowicach. Wracałam akurat z Gliwic i nie mogłam oprzeć się pokusie, żeby zahaczyć o Galerię Katowicką :D 
Kolor tego lakieru bardzo mi się spodobał, więc po prostu musiałam go kupić :P Już wcześniej szukałam podobnego koloru, ale jakoś nigdy nie spotkałam takiego, jakiego potrzebowałam.
Dodałam też srebrne cyrkonie, a na palcu serdecznym przykleiłam naklejkę. Naklejki okazały się średniej jakości, ponieważ większe z nich (np. ta, której użyłam) odklejają się delikatnie od płytki paznokcia i nie wygląda to fajnie. Natomiast do małych naklejek nie mam zastrzeżeń, przed wykonaniem zdobienia przykleiłam jedną-próbną i nie zaczęła się odlepiać.
Do samego lakieru nie mam zastrzeżeń. Kryje świetnie, po dwóch warstwach nie ma żadnych prześwitów. Konsystencję ma bardzo fajną. Jedyne co mi osobiście odrobinę przeszkadza to kształt zakrętki. Szczególnie kiedy maluję lewą ręką, jestem przyzwyczajona raczej do mniejszych zakrętek :D

To już 70. post! :D

Jak Wam się podoba? Miałyście już ten lakier? ;)

26 komentarzy:

  1. śliczny kolor i świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Francja elegancja jak to mówią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale delikatne i eleganckie zdobienie :) Śliczny kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) mnie też bardzo podoba się ten kolor :)

      Usuń
  4. ładny ten kolorek, mam podobny z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor. Całość mi się podoba :)
    Faktycznie coś nie tak z tą naklejką, nawet na zdjęciu wyraźnie widać jej granice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) niestety naklejka jest dosyć sztywna i to pewnie dlatego nie chce idealnie dolegać do płytki paznokcia

      Usuń
  6. Świetny kolor ma ten lakier ;-) Podoba mi się jak go ozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny kolor! Całość wyszła Ci super, tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kolor urzekł mnie od samego początku, gdy tylko go zobaczyłam :)

      Usuń
  8. Ślicznie wyszły! Ale mega mi się spodobały, takie delikatne! No i z cyrkoniami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Te paznokcie są genialne!
    Trafiłam tu w sumie przypadkiem, więc nie zdążyłam się jeszcze zorientować co i jak.
    Twoje paznokcie są naturalne czy przedłużane?

    moimzdaniem00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) paznokcie są naturalne :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)