piątek, 1 lipca 2016

Nowości czerwca

Hej wszystkim :)
Czerwiec dobiegł już końca, dzisiaj rozpoczął się nowy miesiąc, w którym już na samym początku czeka mnie wiele stresu. Za parę dni otrzymam wyniki matur, mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :D
Nie mogę uwierzyć, że minęło mi już półtora miesiąca wakacji! Nie powinnam się tym przejmować, bo mam wolne do końca września, ale myśl o tym, że 'najdłuższe wakacje w życiu', nie są już takie długie, przyprawia mnie o dreszcze :P
Dzisiaj na blogu pokażę Wam nowości czerwca. Wiem, że całkiem niedawno ukazał się post z nowościami, ale tamte były już na prawdę zaległościami paru miesięcy, teraz staram się dodawać posty na bieżąco.
Czerwiec mogę spokojnie nazwać miesiącem lakierów, ponieważ w przeciągu 30 dni do mojej kolekcji lakierów dołączyło 11 nowych nabytków plus odżywka. Lakierowe nowości podzieliłam na dwie części, pierwsza z nich to prezenty na moje urodziny od przyjaciół <3 
  • Lovely Baltic Sand nr 9 - widzicie te drobinki? ♥ Są cudowne :D
  • Lovely Exotic Color nr 1 
  • My Secret Feather Color 186
  • My Secret Naughty Dots 223
  • Eveline miniMAX 077
  • Eveline miniMAX 074
Teraz czas na lakiery, które kupiłam sobie sama (3) oraz dwa prezenty, jeden od siostry, a drugi od cioci :)
  • Maybelline Colorama 285 - prezent od cioci
  • diamentowa odżywka Eveline
  • Golden Rose Color Expert 02
  • Golden Rose Color Expert 25 - prezent od siostry
  • Golden Rose WOW! 89
  • Dewi Nail Polish 027 - prezent od siostry
A tak wyglądają wszystkie na jednym zdjęciu :D

  • Adidas for Women natural vitality body fragrance - uwielbiam ten zapach! :D
  • Isana dezodorant w kulce 
  • pomadka Golden Rose velvet matte lipstick 20
  • BEBEAUTY płyn micelarny sensitive
  • BEBEAUTY zmywacz do paznokci
  • Ziaja peeling do twarzy i ciała limonkowo -cytrusowy  
  • stempel 
  • płytka JQ-17
  • cyrkonie do zdobień
  • naklejki na paznokcie
A jak tam Wasze nowości? :) 

30 komentarzy:

  1. Serię lakierów miniMax bardzo lubię, piękny ten cytrynkowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię tę serię, o tak, kolor cudny :)

      Usuń
  2. ile lakierów :) mam nadzieję, że nasz prezent ci się przyda :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę skoczyć po jakieś ciekawe lakiery do paznokci, bo lampa mi padłą i nie mogę zrobić hybrydowych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, współczuję :/ mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. oj tak, po raz pierwszy mam tyle lakierów z jednego miesiąca :)

      Usuń
  5. Całkiem spora gromadka lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po raz pierwszy jest ich tak dużo :) troszkę się tego uzbierało przez te 30 dni :D

      Usuń
  6. ile lakierów :) fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Standardowo na dłużej zawieszam oko na zdjęciach lakierów ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym miesiącu było ich zdecydowanie więcej :D

      Usuń
  8. Super produkty, szczególnie lakiery :) Trzymam kciuki za wyniki matury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. na samym początku nie byłam co do niego przekonana, ale teraz bardzo gu lubię :) polecam ;)

      Usuń
  10. Miałam ten żółty Dewi, wygląda soczyście na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam okazji go przetestować, ale nie mogę się już doczekać :D

      Usuń
  11. Fajne nowości, Lovely Exotic też mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj śliczny jest, taki typowo na wakacje ;D

      Usuń
  12. Bardzo lubię lakiery z firmy Eveline, ogółem ta firma jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te same wzory na płytkach co Ty, ale każdy jest na innej płytce :d

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię tę serię pomadek GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ją po raz pierwszy, ale bardzo ją polubiłam :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)