piątek, 22 lipca 2016

Kolorowe cętki

Cześć :)
Dzisiaj na blogu pokażę Wam moje najnowsze wakacyjne zdobienie. Wraz z rozpoczęciem wakacji mam dużo więcej wolnego czasu i coraz częściej poświęcam go na malowanie paznokci. Nowością jest to, że zaczęłam pokazywać prawą rękę - zazwyczaj wyglądała dużo gorzej i mani na niej mi się nie podobało. Dzisiaj znów w roli głównej ręka prawa, na której zmalowałam kolorowe cętki w wakacyjnych kolorach ;)
Panterka wygląda według mnie fajnie, zwłaszcza, jak na malowaną lewą ręką :D Zauważyłam, że motyw panterki pojawiał się na moim blogu już kilkakrotnie, ale cóż się dziwić - polubiłam robić cętki, jest to szybki sposób na efektowne mani ;)
Cętki nie są też trudne do wykonania :) Żółte pazurki to neonowy lakier Pablo nałożony na dwie warstwy Dewi L027. Widzieliście już to połączenie apropo stemplowych kolorowanek, które są na blogu od pewnego czasu. Próbowałam nałożyć lakier Pablo solo, niestety po dwóch warstwach widoczne były wyraźne prześwity, co mi się nie spodobało.
Użyłam lakierów: Pablo Color (brak numerka), Dewi L027, Golden Rose Color Expert 25, Eveline miniMAX 073 i 077, Maybelline Colorama 285, Wibo Extreme Nails 34, Lovely Exotic Color 1, Golden Rose WOW! 90 i 33.

Co sądzicie o tym zdobieniu ? ;)

34 komentarze:

  1. Pomysłowo z tymi kolorowymi cętkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyszło, tak radośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, świetne wakacyjne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  5. jak ja dawno centek nie malowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja maluję je średnio co jakieś trzy miesiące :D jak tylko nie mam bladego pomysłu na mani sięgam po panterkę :P

      Usuń
  6. o fajne zdobienie, też chodzi za mną taki wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć!
    Jakie ślizne i pomysłowe paznokcie :) Bardzo fajne są te cętki. A ten żółty neonowy kolor bardzo mnie urzekł, jest cudny :D

    Zapraszam do siebie, dzisiaj wstawiłam nowy post:
    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszły ci te pazurki kochana :)

    Micia

    OdpowiedzUsuń
  9. alez perfekcyjne wykonanie!- bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  10. great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you ;) have a nice weekend too! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)