niedziela, 3 lipca 2016

Bałtycki motyl

Witajcie ;)
Dzisiaj na blogu pokażę Wam moje nowe zdobienie, które nazwałam dosyć nietypowo. Wszystko to zasługa prześlicznego piasku Lovely Baltic Sand nr 9 :) Bardzo chciałam zrobić z nim zdobienie, uparłam się też, że ma być w niebieskiej kolorystyce. Niestety nie przewidziałam, że mój ulubiony niebieski lakier zgluciał i niewiele można było z nim podziałać. Zamieniłam go na kolor biały i muszę Wam powiedzieć, że jestem niezmiernie zadowolona :) 
Dlaczego właśnie motyl? Nie mam pojęcia :D W dodatku jest niebieski, rzecz dosyć rzadko spotykana :D Nie mniej jednak, zdobienie to mi się podoba i jestem z niego dumna :D
W końcu mogę też pokazać mojego kciuka, który wraca do siebie po kontuzji :D Już trochę podrósł, ale i tak jest nieco krótszy w stosunku do reszty paznokci. 
Czyż ten piasek nie jest śliczny? Nie mogę się na niego napatrzeć i co chwila zerkam na moje paznokcie :D Piasku użyłam też odrobinkę do dekoracji motylka, niestety na fotkach jest to mało widoczne.



























W rzeczywistości widać, że motylek ma ciemniejsze końcówki skrzydełek, są też one nakrapiane białymi kropeczkami. Wszystko jest jeszcze dopełnione drobinkami piasku, a całość ślicznie się mieni dzięki nałożonemu topowi Wibo Iron Hard.
Na białe paznokcie dałam po dwie srebrne cyrkonie. 
Do zdobienia użyłam Golden Rose Color Expert 51 (mało widoczne końcówki skrzydełek ;)) i 02, Golden Rose WOW! 89, Eveline miniMAX 064 (jego konsystencja jest tak glutowata, że nadaje się tylko do takich małych elementów :P) i Lovely Baltic Sand nr 9. 

Jak się Wam podoba to zdobienie? :)

30 komentarzy:

  1. Bardzo się mi podoba Twoje zdobienie :) motylek wyszedł ślicznie, a niebieski lakier piaskowy wygląda... rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, wyszło super, motylek jest taki uroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. oj tak, niebieski piasek kojarzy mi się z morzem <3 :)

      Usuń
  4. Cudny, uwielbiam serię baltic sand <3

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG, so beautiful work :D Keep it up because you have a talent :D

    I'm a new GFC follower. Can you follow me back? :D

    NEW FASHION POST | Women Trend Alert: MULES it shoes.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie, uwielbiam to połączenie kolorystyczne na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mnie też przypadło do gustu to połączenie ;)

      Usuń
  7. PIĘKNE! Jestem totalnie oczarowana ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ;) ciekawe połączenie białych paznokci z lakierem piaskowym, a motylek jest po prostu uroczy.
    Pozdrawiam :) ~W

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne zdobienie, też mam ten piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ jesteś utalentowana :)piękne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przejrzałam sporo Twoich paznokietkowych malunków ale ten efekt podoba mi się najbardziej! :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)