niedziela, 19 czerwca 2016

Wiosenne nowości

Witajcie :)
Dzisiaj na blogu pokażę wiosenne nowości. Jest to zbiór nowości z kilku wiosennych miesięcy, ale nie pamiętam dokładnie których :P O dziwo jest tu dziś znacznie mniej produktów niż ostatnio, a większość pochodzi z wiosennej promocji w Rossmannie -49% ;)
  • Wibo Glamour Sand nr 5
  • Wibo Glamour Satin nr 2
  • Wibo Glamour Satin nr 1
  • Wibo Seasonal Hits nr 01
  • Lirene mineralny puder matujący 01 transparentny
  • tusz do rzęs Wibo Boom Boom Mascara
  • balsam do ust Carmex brzoskwinia i mango


  • woda toaletowa AVON be romantic
  • naklejki na paznokcie - nie zdążyłam zrobić zdjęć, wcześniej użyłam je do zdobienia :P Swoją drogą to na blogu jest od pewnego czasu zdobienie z użyciem tych naklejek, jeśli nie widziałyście to zapraszam - link 
To tyle jeśli chodzi o wiosenne nowości. Miałyście któryś z tych produktów? ;)

18 komentarzy:

  1. Podoba mi się opakowanie tej wody z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też :) gdy ją zamawiałam nie miałam pojęcia, że opakowanie jest takie ładne, więc byłam mile zaskoczona :)

      Usuń
  2. prosiaczki <3 uwielbiam tę pomadkę Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją bardzo polubiłam :) no i ten zapach <3 prosiaczki zauroczyły mnie w sklepie i po prostu musiałam je kupić, bo byłabym chora :D

      Usuń
  3. Mam Wibo Glamour Satin nr 1 i jest po prostu boski <3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne nowości :) lakierki mają ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdzie nie mogę dorwać tych smakowych carmexów, a strasznie jestem ciekawa jak się sprawują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że je znajdziesz :) ja długo zbierałam się zanim kupiłam mój pierwszy, ale jestem z niego zadowolona :)

      Usuń
  6. Ja mam Carmexa,ale tego miętowego. Uwielbiam go :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę musiała wypróbować miętowy :D

      Usuń
  7. mam tą wodę <3 jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)