środa, 8 czerwca 2016

Świnki na urodzinki

Witajcie ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam zdobienie paznokci, które zrobiłam z myślą o moich 19stych urodzinach (ostatnie -naście! :O). Nie miałam żadnego ambitnego pomysłu, ale z racji, że w każdym jest zawsze coś z dziecka, a ja nie czuje wcale, że mam już 19 lat :P, postanowiłam stworzyć Prosiaczkowe zdobienie :D
Kupiłam kiedyś naklejki na paznokcie, ale nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować i w końcu nadszedł ten dzień :D 
Niestety mój biały lakier zgluciał i musiałam użyć piasku Wibo Garden na tło pod Prosiaczki. W sumie nawet nie widać różnicy :D
Prosiaczki wylądowały na kciuku i palcu serdecznym. Reszta pazurków była pomalowana na jasny róż Golden Rose, jednak było mi tam za pusto i postanowiłam dodać białe i różowe kropeczki :)
Wyszły trochę takie cukierkowe, ale bardzo przypadły mi do gustu :D Ciężko będzie mi się rozstać z tym mani ;) - nadal jestem dziecinna :P
Użyłam lakierów: biały Wibo Garden nr 6, jasny róż Golden Rose Color Expert 12 i ciemniejszy Golden Rose Color Expert 17. Całość pokryta topem Wibo Iron Hard.


Jak Wam się podoba? ;)

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)