sobota, 25 czerwca 2016

Black Red White Nails || pazurki z trójką Golden Rose

Witajcie ;)
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam moje drugie stempelkowe zdobienie. Może nie jest szczególnie wyszukane, ale dopiero się rozkręcam :D Postanowiłam użyć moich nowych nabytków, trójki lakierów Golden Rose, które mam od niedawna. 
Czy jestem zadowolona z tego zdobienia? Raczej tak, jak na początki przygody ze stemplami nie mam co narzekać :D
Jedyne, co sprawiło mi więcej kłopotu to czerwony lakier GR Color Expert 25, który bardzo ciężko domyć ze skórek. Bawiłam się z nim dosyć długo :P
Nie wiem jak to się stało, ale ku mojemu zdziwieniu biały stempel odbił się lepiej na prawej ręce. Tak, na prawej, która zawsze wyglądała nieco gorzej od lewej :P Sztuka malowania lewą na prawej jest dla mnie bardzo ciężka do opanowania, a stemple wyglądają wręcz wzorowo :D Nigdy nie pokazywałam prawej ręki na blogu, ale dziś jest ten przełomowy dzień :D
Oto i prawa dłoń :) Niestety mam tylko jedno zdjęcie, bo reszta była rozmazana.
Swoją drogą to przydałby mi się lepszy lakier do stempli. Mimo, że polubiłam GR WOW! 89, to niestety odbija on nie na czarno, a na jakiś taki szary odcień. Jest fajny do malowania paznokci, jednak do stempli się u mnie nie sprawdza. Jak tak się na niego patrzę  daleka, to nawet wygląda znośnie, jednak czarny to ma być czarny :P Muszę upolować jakiś inny :D
Biały odbija nawet nawet, jak na moje potrzeby to nawet się sprawdził. Na zdjęciach tego nie widać, ale w rzeczywistości jest o wiele lepiej widoczny.
 Do zdobienia użyłam trójki Golden Rose, dwa GR Color Expert 25 i 02 oraz GR WOW! 89. Całość pokryta topem Iron Hard. Wzorek pochodzi z płytki JQ-17.

Jak Wam się podoba? :)

34 komentarze:

  1. ładne :) też szukam fajnego czarnego do stempli, tak się teraz zastanawiam czy sprawdziłby się ten z Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) właśnie też muszę się za jakimś rozejrzeć :D

      Usuń
  2. Ślicznie, delikatnie ale z charakterem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuj czarnego Rich Color 35 albo Wibo Extreme 34 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam wino Extreme nails 34. Ładnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam wino Extreme nails 34. Ładnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Golden Rose Rich Color nr 35 jest też fajny :) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) muszę wypróbować GR Rich Color lub ten Wibo :)

      Usuń
  7. Mega! Na białym te kwiaty prezentują się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem się tak zdarza, że dziwnym trafem prawa dłoń wychodzi ładniej - przy okazji kilku ostatnich zdobień miałam ten sam problem.
    Co do lakierów do stemplowania, polecam z całego serca czerń od B. Loves Plates - B. a Dark Knight lub czarny Konad. Znajdziesz na pewno na allegro ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem, co się stało, że prawa wyglądała lepiej :D o, muszę się im bliżej przyjrzeć :D

      Usuń
  9. Bardzo fajny pomysł na mani
    Wyszło Ci to doskonale

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie prawa dłoń wygląda lepiej szczególnie wtedy, gdy zaczynam zdobienie od lewej - uczymy się na błędach :) Polecam Ci bazę peel off na skórki, nie brudzisz się wtedy aż tak, a co do czerni to genialna jest z Sally Hansen xtreme wear, no i Colour Alike/B loves Plates :)
    Pazurki śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. mnie również podoba się ten wzór stempla :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)