poniedziałek, 6 czerwca 2016

Biała elegancja z Wibo Garden nr 6

Hej ;)
Uff..w końcu trochę więcej wolnego czasu :) Matury już za mną, teraz tylko wystarczy poczekać na wyniki ;) Nareszcie mogę też wrócić tutaj, chociaż zauważyłam, że robię to bardzo małymi kroczkami :P Na całe szczęście mam już kilka postów w zapasie (a mówiąc zapas mam na myśli głowę :P), już niebawem zaczną się one pojawiać zdecydowanie częściej.
A w dzisiejszym poście pokażę piaskowy lakier Wibo Garden nr 6, z którym bardzo się polubiłam :)
Lakier fajnie kryje, nie miałam też problemu z nałożeniem go na płytkę. Jest to jeden z nielicznych białych lakierów, które przypadły mi do gustu, więc musi być na prawdę dobry :D
Na paznokciach wytrzymał u mnie około tygodnia. A żeby nie było całkowicie biało, dodałam też różowe cyrkonie :D
Niestety, były w identycznym rozmiarze :( Aczkolwiek gdy nakładałam je na pazurki, wydawały się jakby mniejsze i większe. Ehh :P

Co sądzicie o tym lakierze? Miałyście z nim do czynienia? :)

16 komentarzy:

  1. podoba mi się ta biel :) moje zapasy tego koloru się skoczyly :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, bardzo się z nim polubiłam ;)

      Usuń
  3. ładnie wygląda na twoich pazurkach ;) ja najczęściej używam bieli pod zdobienia, chyba nigdy nie nosiłam solo tego koloru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ostatnio naszło mnie na biel, przez kilka kolejnych zdobień malowałam wyłącznie na biało :D

      Usuń
  4. Prezentuje się bardzo ładnie na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że ten lakier tak ładnie wygląda na paznokciach! Tzn, nie wiedziałam, że to biel z efektem piasku! Super wygląda na paznokciach! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie zauroczył dopiero, gdy nałożyłam go na pazurki :) wcześniej był po prostu "białym piaskiem" :D

      Usuń
  6. mam inny biały piasek, chyba lovely, ale w sumie jak tak pomyślę to nigdy nie nosiłam solo bieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ostatnio coś naszło na białe pazurki :D

      Usuń
  7. Piasek fajny, ale ja te kryształki juz bym odpuściła :) A tak wgl fajny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      kryształki dodałam z ciekawości, ale bez nich pazurki również mi się podobały ;)

      Usuń
  8. Ale ładnie elegancko i stylowo. U mnie też biel na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)