niedziela, 15 maja 2016

Mam już roczek!

Hej :)
Witam Was wszystkich po mojej dłuższej nieobecności (ponad miesiąc :O). Spowodowana była moimi maturami, ale na całe szczęście została już tylko historia :D Dziękuję za wsparcie jakie okazaliście mi pod ostatnim postem i za wszystkie miłe słowa związane z pisaniem matur, nawet nie wiecie ile one dla mnie znaczą :)
Postaram się zaglądać tu regularnie, jak tylko opadnie cały ten maturalny szok i stres :D Sześć matur przeżyłam, także ostatnia powinna być formalnością :P
A wracając to dzisiejszego posta, to będzie on poświęcony rocznicy bloga, która minęła na początku maja :)
Nie mogłam się powstrzymać, żeby nie dać tej kartki :D 
Dziękuję Wam za to, że tu zaglądacie i czytacie moje posty, jest to dla mnie bardzo ważne, że moja praca jest doceniana :)
Dziękuję za ponad 10tys. wyświetleń! Nawet nie wiem, kiedy się tyle nabiło! :D

Mam już kilka pomysłów na kolejne posty, postaram się je zrealizować jak najszybciej ;)
Na dzisiaj to tyle :)
Ściskam wszystkich i życzę cudownej niedzieli :) Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)