niedziela, 3 kwietnia 2016

Biało-czarne zdobienie wielkanocne

Hej ;)
Od razu na wstępie chciałabym przeprosić za moją dłuższą nieobecność na blogu, ale przez naukę do matury nie mam na nic kompletnie czasu. Został mi tylko miesiąc, a mam wrażenie, że nadal nic nie umiem :O
W każdym bądź razie, dziś chciałabym pokazać Wam moje wielkanocne zdobienie. Niestety mam tylko jedno zdjęcie i do tego robione telefonem, ale nim zorientowałam się, że nie porobiłam fotek, pazurki były już zniszczone i nie było najmniejszego sensu robić jakichkolwiek poprawek :(
Wiem, że jakość jest marna, ale mam nadzieję, że mniej więcej wiadomo, o co chodzi ;D Kciuk wyglądał podobnie jak palce mały i środkowy. Na dwóch pozostałych zrobiłam kwiatuszki, które w środku miały zielony bulion (na wskazującym widać, że jeden odpadł xD). Ogólnie rzecz biorąc bulion był dosyć problematyczny, ponieważ puścił kolor po nałożeniu topu, a początkowo nie chciał się trzymać na paznokciu - problem był przy zmywaniu, bo wtedy z kolei nie chciał z niego zejść :P Wyjątkiem było kilka kuleczek, które odpadły zaraz następnego dnia po malowaniu.
Użyłam lakierów: Miss Selene 160 i 104 oraz topu Wibo Iron Hard.

Jak Wam się podoba? ;)

10 komentarzy:

  1. Tak to z tym bulionem jest niestety.. ale całość całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ruffian na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdobienie, elegancki :)
    Matura nie taka straszna jak się wydaje, będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na maturze!

    Zdobienia wyszły świetnie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)