środa, 16 marca 2016

Wiosna, wiosna w koło... || tulipanowo-wiosenne pazurki

Witajcie :)
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moje najnowsze zdobienie, typowo wiosenne ;) Mimo, że u mnie za oknem leżą pozostałości śniegu, postanowiłam stworzyć coś, co przybliży wiosnę. Nie mogę się doczekać aż w końcu zrobi się ciepło, mrr :D 
I tak powstały moje paznokciowe tulipany :) Za tło zrobiłam efekt ombre, biało-zielony :D  Pozostałe trzy paznokcie pomalowałam dodatkowo błyszczącym lakierem.
Mam nadzieję, że moim zdobieniem przywołam wiosnę na stałe :D
Do wykonania zdobienia użyłam: jasnozielonego Eveline miniMAX 061, Eveline miniMAX 955 (łodyżki tulipanów), białego Miss Selene 104, czerwonego Life nail laquer 20, różowego Golden Rose Color Expert 17, czarnego Miss Selene 160 i brokatu Classics Charming 47. Całość pokryta topem Wibo Iron Hard ;)
Moje tulipanki 8. marcowe też załapały się na zdjęcie ;D

Jak Wam się podoba? :)

24 komentarze:

  1. Prześliczne i bardzo dziewczęce :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie Ci wyszło ombre, ale to nic przy tulipankach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie urocze tulipanki, super wyszło to mani <3

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdobienia
    takie na czasie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, śliczne! Jestem tu z piątki na piątek i chyba zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniusie te kwiatuszki i to tło takie nietypowe - rozmydlone fajnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna, wiosna, żeby tylko za oknem już ją było widać.
    Zdobienie jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) miejmy nadzieję, że za oknem będzie już ładnie :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)