niedziela, 13 marca 2016

Wibo Trend Extreme Nails nr 10

Hej ;)
Już prawie połowa marca, nawet nie wiem, kiedy i gdzie uciekają mi dni. Czas płynie nieubłaganie szybko i to trochę mnie martwi :P Z kolei nie przeszkadza to nauczycielom, zadają nam wszystkiego na potęgę. Na szczęście zaliczyłam w piątek ostatnią mapę z wosu, Afryka odeszła już w najdalsze zakurzone zakamarki mojej głowy i nie muszę się już nią przejmować :D Swoją drogą to nie sądziłam, że podołam się jej nauczyć, bo zaczęłam w czwartek przed 20. A na przerwach w szkole uczyłam się rozmieszczenia poszczególnych państw :D Pan był na tyle łaskawy, że zapytał mnie tylko czterech państw, tyle wystarczyło żeby dostać piąteczkę :D 
A dziś na blogu pokażę Wam lakier, który kupiłam pędząc na pociąg :P Pędziłam dosłownie, ponieważ odjazd zaplanowany był na 13:38, a ja trzy minuty wcześniej wyszłam ze sklepiku :P Dużym zaskoczeniem dla mnie było to, że lakier Wibo Trend Extreme Nails nr 10 był dostępny w zwykłym chińczyku za 3zł, w dodatku jedyny ostatni kolor, co skusiło mnie jeszcze bardziej. O dziwo nie był rozkręcany, co się rzadko zdarza w dzisiejszych czasach. Dodatkowo kolor jest mega podobny do lakieru, który miałam będąc w gimnazjum. Pamiętam do dziś, że był to mój ulubiony i jedyny (tak, miałam tylko jeden xD) lakier i gdy mi się skończył byłam bardzo smutna :D
Kolor jest dla mnie idealny, no i do tego kojarzy mi się z tamtym niezniszczalnym lakierem sprzed lat :P Lakier ma fajną konsystencję, kryje dobrze - ja nałożyłam dwie warstwy, bo po pierwszej było widać delikatne prześwity, na co jestem uczulona :P
Tradycyjnie kolor wyszedł inny niż w rzeczywistości. Czemu mnie to nie dziwi? Mój aparat mnie chyba nie lubi, ja nie wiem, co mu doskwiera.
W każdym razie w rzeczywistości lakier bardziej mieszanką szarego i niebieskiego, nie tak jak na fotkach.


Co o nim sądzicie? Miałyście/Macie go w waszych lakierowych zbiorach? ;)

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. to prawda, jest śliczny ;) aczkolwiek w rzeczywistości odcień jest troszkę inny niż na zdjęciach, wszystko to wina aparatu..:(

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek, błękitna laguna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor, nie posiadam nawet zbliżonego odcieniem w swoich zbiorach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam podobny, gdy byłam młodsza, dlatego teraz z chęcią noszę go na pazurkach ;)

      Usuń
  4. nie przepadam za kolorowymi lakierami wibo, ale ten ma ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odcień jest śliczny, chociaż w rzeczywistości jest bardziej mieszanką niebieskiego i szarego, ale mimo to bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  5. bardzo ładny kolorek :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)