czwartek, 3 marca 2016

Paznokcie z koroną || Wibo Royal Manicure nr 1

Witajcie :)
Dzisiaj na blogu zaprezentuję Wam moje nowe zdobienie paznokci, wykonane z pomocą nowego lakieru Wibo Royal Manicure nr 1. Muszę się pochwalić, że kupiłam go w okazyjnej cenie 3,79zł, z czego jestem podwójnie dumna ;) Nigdy nie byłam przekonana, co do piaskowych lakierów, co też skutkowało posiadaniem przeze mnie aż jednej sztuki :P Teraz mam dwa :D Dodam też, że jestem absolutnie zadowolona z tego lakieru, te mieniące się drobinki ♥
Zdobienie nazwałam Paznokcie z koroną, ponieważ na buteleczce lakieru widnieje korona, którą też zmalowałam na jednym z pazurków ;)
Tytułowego bohatera zdobienia nałożyłam na dwa paznokcie. Początkowo miałam użyć innego lakieru podobnego kolorystycznie i z tej pary stworzyć jakieś zdobienie, ale tamten lakier okazał się zdecydowanie za ciemny, a zdobienie stało się ciężkie i nieładnie wyglądało. Wtedy sięgnęłam po biały lakier, który ożywił znacząco całość :)
Potem znowu schody! Bo jak to, zdobienie z koroną w kolorze białym z czarnymi konturami? Nie pasowało mi to kompletnie. Właśnie wtedy przypomniałam sobie, że mam gdzieś w domu złoty lakier z najzwyklejszego chińczyka. Schowany dlatego, że niemiłosiernie śmierdzi, nie wiem, co oni tam wpakowali. Okazało się jednak, że złotko pasuje idealnie i tym razem musiałam jakoś wytrzymać malując złote elementy ;D
Palec wskazujący zajął mi wyjątkowo dużą ilość czasu, ale to dlatego, bo nie umiem malować prostych kresek i co chwila musiałam je pogrubiać, co w rezultacie zakończyło się innym efektem niż oczekiwałam. Ale i tak jestem z niego zadowolona, jak na moje umiejętności w malowaniu kresek wyglądają nadzwyczaj ogarnięcie :P
Nie mam pojęcia dlaczego na zdjęciu powyżej mam takie czerwone palce dookoła :P Z ciekawości aż przyjrzałam się im teraz i wszystko jest w porządku :D Najwyraźniej jakiś niemiły Pan Cień postanowił zrobić sobie ze mnie żarcik :P 

Do wykonania zdobienia użyłam: Wibo Royal Manicure nr 1, UP Girls nail polish 75 (złotko), Miss Selene 104 i 160. Białe pazurki pokryte topem Wibo Iron Hard ;)
Patrzcie jaki cudowny ♥ szkoda, że na zdjęciach tego nie widać :(


Jak Wam się podoba? :)

32 komentarze:

  1. Jak Royal to Royal :D Bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdobienie, uwielbiam ten lakier <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oo ja też go uwielbiam, mimo, że mam go zaledwie kilka dni :D

      Usuń
  3. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. to prawda :) jestem nim zauroczona <3

      Usuń
  5. bardzo mi się podoba! super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! Fajnie wyszło. chyba mam tego wibo ;) ale jeszcze nie malowalam nim czeka na swój czas hihi
    Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam lakiery Wibo a ten jest przesliczny
    Bardzo podoba mi sie Twoje 'krolewskie' zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      lakier jest piękny, jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że muszę go mieć :)

      Usuń
  8. Jakie cudowne paznokcie!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta tekstura czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny manicure! Bardzo pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne to Wibo. Kolory iście królewskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) lakier urzekł mnie, jak tylko go zobaczyłam :D

      Usuń
  13. Wow, that looks so pretty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)