niedziela, 6 marca 2016

Nowości stycznia i lutego

Witajcie ;)
W końcu udało mi się zorganizować post z nowościami...ze stycznia :P Nie no, jak zwykle o tym zapomniałam, więc tradycyjnie już (bo chyba trzeci raz) połączyłam nowości z dwóch ostatnich miesięcy w jeden post :D Dorzuciłam też parę rzeczy z początku marca, bo inaczej moglibyście spodziewać się ich jakoś w maju :P
W sumie to chyba zacznę dodawać posty z nowościami z kilku miesięcy na stałe, bo tak to nie miałabym czego pokazać :D A tak to uzbierało się tego więcej :D
  • Miss Selene 107 - kupiony totalnie przez przypadek i totalnie nie nadający się do niczego, jeśli mam być szczera. Lakier wygląda jakby miał mleczny biały kolor, ale jest prawie przezroczysty, a nakładanie go na paznokcie kojarzy mi się z malowaniem ich odżywką. Nie wiem, może się jeszcze do czegoś przyda :D
  • odżywka Eveline 8w1 total action 
  • Wibo Royal Manicure nr 1 - na blogu od kilku dni jest zdobienie z użyciem tego lakieru (link) Możecie też zobaczyć tam na fotkach jaki jest śliczny, bo na tym powyżej nie udało mi się uchwycić całego jego uroku, swoją drogą to to zdjęcie jest lekko rozmazane :P 
  • Essence the gel Soft Matt 47 (link) - do tego jest też zdobienie jeszcze z Walentynek, jeżeli nie widziałyście, to zapraszam - link
  • Miss Selene 104
  • Miss Selene 160 - swoją drogą to nie wiem, czemu tak strasznie zalała mu się zakrętka, ehh..
  • podkład Eveline Ideal Cover Full HD 201 ivory
  • Lirene mineralny puder matujący 01 transparentny
  • gąbeczki do pudru For Your Beauty (druga była już używana, dlatego wstawiłam zdjęcie tylko z jedną)
  • żel do usuwania skórek 3w1 Cztery Pory Roku
  • pomadka Essence Longlasting Lipstick 07 NATURAL BEAUTY (link)
  • obcinacz do paznokci
  • woda toaletowa C-THRU Lovely Garden 
  • peeling Joanna Naturia Body czarna porzeczka (link)
  • Garnier Hand regenerujący krem do rąk - jak widać na zdjęciu już prawie skończony :P
  • NIVEA antyperspirant fresh natural
  • NIVEA odświeżająca pianka oczyszczająca 
  • NIVEA Soft krem intensywnie nawilżający 
 Oraz nowy domek dla moich lakierów :) W poprzednim zabrakło już miejsca :P


Znacie któreś z tych produktów? Jak tam Wasze nowości? :D

18 komentarzy:

  1. domek dla lakierów rewelacyjny :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak mnie też się bardzo podoba :D
      pewnie, nie ma sprawy ;)

      Usuń
  2. Lubię ten czerwony krem do rąk od Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peelingi Joanny uwielbiam. Ojeju, to pudełko jest boskie! Gdzie kupiłaś? Jest w Goldeny, ja mam w domu Goldena i mamę szalejącą na punkcie produktów z Goldenami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo :)
      pudełko kupiłam w chińczyku niedaleko mojej miejscowości :D

      Usuń
  4. o c-thru lubię, dawno nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię :) ma bardzo fajny zapach <3

      Usuń
  5. Ale śliczny nowy domek dla lakierów <3 Też przechowuję swoje w tego typu pudełkach, ale tak ślicznego jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podoba :D jest przeurocze <3

      Usuń
  6. Jakie fajne nowości :D znam kilka z nich, a pudełeczko urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem fajne zakupy :) no i to pudełko w pieski <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę się tego uzbierało przez prawie 2,5 miesiąca :D co do pudełka to jestem nim zachwycona :D <3

      Usuń
  8. Uwielbiam krem do rąk z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam peelingi Joanna Naturia i ten żel do skórek 4 pory roku - bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)