niedziela, 14 lutego 2016

Walentynkowe pazurki ♥

Witajcie ;)
W dniu zakochanych życzę Wam przede wszystkim dużo miłości :) Ja na bloga przybyłam z moim trzecim już (wow!) zdobieniem walentynkowym :) Paznokcie zdążyły podrosnąć już na tyle, by zmalować coś konkretniejszego. Jesteście ciekawi efektów? ;)
Wszystko malowane ręcznie, dlatego też serduszka na małym palcu prawie się ze sobą pokryły :P Osobiście najbardziej zadowolona jestem z pazurka środkowego ♥ Wyszedł mi niemal perfekcyjnie :D
Reszta pazurków to serduszka, no i oczywiście druga część miłosnego wyznania w postaci literki U ;)
Nie wiem czy udało mi się uchwycić przejście koloru, który służył za tło (miał to być gradient niebiesko-różowy, w rezultacie więcej było niebieskiego, no ale cóż :P ). W każdym bądź razie efekt na moich paznokciach bardzo mi się spodobał i na pewno będę powtarzać gradienty w przyszłości ;) A na mój mało widoczny gradient położyłam jeszcze srebrny brokat :)
Lakiery, które użyłam: Golden Rose Color Expert 12 i Eveline miniMAX 064 (gradient), Classics charming 47 i 19, Life nail lacquer 20 oraz Golden Rose WOW! 89. Całość pokryta topem Wibo iron hard.

Jak Wam się podobają moje pazurki? ;)

20 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie umiem tak manewrować pędzelkiem i tworzyć takich cudów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nic trudnego ;) na początku wychodziły i same bohomazy, teraz jest już troszkę lepiej ;D

      Usuń
  3. Wyglądają wspaniale, śliczne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :D idealne na walentynki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, ja podziwiam osoby które malują takie cuda. Jeszcze lewa ręka ok ale prawa to jakaś porażka, nigdy bym tak samo nie namalowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz ;)
Jeśli spodobał Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco, to zapraszam do obserwowania. Z pewnością Cię znajdę i się odwdzięczę ;)